Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
då var jag inte ensam om överdoseringen R blev glad för lådan. Jag promenerade runt i trädgården o dödade sniglar ett tag. En liten stund i ensamhet för att rapa av sig *s*
musik quiz låter kul men jag får nog vara hemma nästa fredag. Jag få sluta ränna runt i stan o tro att jag 20. Jag ska ju ut både fredag o löördag denna veckan och näta lördag ska vi ju lyssna på Stefan Anderssons sköna toner och veckan efter blir det ju tivolirock i kristianstad för att lyssna på, hmm, på hårdrock. Så nästa fredag får jag nog ta det lungt!!!
Varför känner jag mig inte som 31åring??? Hur ska sånna bete sig??
men hallå.. jag har inte fattat att jag inte är 30 längre... o det var rätt längesedan Det handlar om mental ålder inte fysisk
Hello
Carma, jo både bil och dator har varit hos Dr.
Bilen skall dit igen den 7, så då blir det en till rolig utgift
Som tur är så är datorn gratis att fixa. Har nämligen privat it-gubbe (P´s bästis)
SKall ta mig till landet nu och städa. Mindre kul men ett måste då jag skall visa det i kväll för ett par som vill hyra det 6 veckor.
Vem är det som yrar om 30!!!!
*hihihihi*
Nides: Det blir nog inte nån röjarfest på fredag, bara sitta och dricka ett glas vin och förhoppningsvis vinna lite priser! Tycker att din anledning till att hoppa över är dålig, jag som alltid trott att du bara är 25!!!
Anledningen är att jag vill vara hemma inte för att jag är gammal. När man är ute mycket så är det ju lyx och vara hemma och bara vara en kväll!
Limu- skickade receptet vidare o hon undrade om det varnågon speciell storlek på KÄCK:en
Nides: Sorry, missuppfattade att du känner dig som att du är 21 och inte 31... läste först snabbt och då blev det tvärtom! Kul för dig att du har så mycket att göra att det är skönt att vara hemma! En annan har ju motsatt problem!
Fast jag älskar att vara hemma... *myser vid tanken*