• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anettan73

Jag kommer nog inte över 3 liter... Och kaffe kan man ju inte räkna iom det är vätske drivande ju..

• Anja 19 juli 2008

jodå kaffet räknas ändå...

det är faktiskt så! Det ÄR vätska, även om det är vätskedrivande!

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 12:24:38 följande:

jodå kaffet räknas ändå...det är faktiskt så! Det ÄR vätska, även om det är vätskedrivande!
    OK...

Då e jag lugnt uppe i 3 liter om inte mer

Fan va bra...

Sorry igen...
  • a wife to be

Verkar som ni har kört CB innan, är det svårt att hålla vikten efteråt? Vad kostar dt och var beställer man det ifrån??

• Anettan73

a wife to be skrev 2008-06-16 12:36:23 följande:

Verkar som ni har kört CB innan, är det svårt att hålla vikten efteråt? Vad kostar dt och var beställer man det ifrån??
    Jag köper mitt i Eslöv. Hon tar 500 per vecka.

Jag har hållt vikten så även gått ner 1 kg själv...
  • Embo81

Åh nej Gabbi! Du kom på mig! I själva verket har jag betalt Anette för att hon ska säga att hon sett vårt vigselprogram

Du måste ha Microsoft office publisher för att kunna öppna tror jag...är inte så high på det, M som fixar med allt vad datorer heter här hemma.

Fröken Planera skrev 2008-06-16 11:18:31 följande:

Kunde inte du hellar se det???? Och jag som trodde att det bara är jag som inte kan..Då måste jag ju dra slutsatsen att Embo bara retas,. Hom har säkert inget färdig program, egentligen.Anja, jag funderar på att hoppa över mötet i Köpenhamn idag. I så fall följer jag gärna med dig ut på poeerwalk idag! Hör av mig sen.Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 11:15:39 följande:
  • Embo81

Om det är någon mer som ska ha godisbuffe så har jag hittat en affär på 2500m2 som säljer godis i storpack, 1-1,5 kg boxar. De har ALLT, plockgodis, choklad, klubbor, chips, nötter, dippa, dryck mm mm Godiset kostar 29 kr/kr + moms. Man får köpa en hel låda, går alltså inte att ta ngt hg av varje.

• ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-06-16 17:10:03 följande:
    Om det är någon mer som ska ha godisbuffe så har jag hittat en affär på 2500m2 som säljer godis i storpack, 1-1,5 kg boxar. De har ALLT, plockgodis, choklad, klubbor, chips, nötter, dippa, dryck mm mm Godiset kostar 29 kr/kr + moms. Man får köpa en hel låda, går alltså inte att ta ngt hg av varje.
    *asg*
    För tusan....berätta aldrig för mig var den ligger!!!
  • Anja 19 juli 2008

Embo jag hänger gärna med dig dit någon dag

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4