• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-06-16 10:10:19 följande:
    Funderar på att ha denna på festen. Tror ni gästerna fattar? Eller är det för uttjatat?TELEGRAMKära BrudgumJag vill härmed gratuleratill att du inte behöver leta meraFör damen bredvid dig är ju perfekt på alla visglad, snäll och klok naturligtvisMen tänk alla ljuva minnen vi har delat du och jaginte tar de väl slut nu bara för att du gifter dig idag?Med detta telegram vill jag för alla år tillsammans säga ett stort tackoch att du är fasligt stilig i din frack!Älskling var inte orolig, för vad jag sagt till dig nutrots allt jag avslöjar är det ingen risk att du får skit av din fruHon och jag är helt överens om att jag är din tjej...Tack för att du finns, jag älskar dig/Hälsningar från Bruden (din fru, Emma)
    Nä men den är väl ett måste!!! Tycker att den är rolig....det är väl mest de gäster som varit på många bröllop som känner igen den...släktingar brukar ju inte vara på så många o ofta så de kommer ihåg den exakt!

Jobbade du i helgen?! Jag blev faster i lördags!! Frågade om de hade någon som hette Emma men nä....det var visst en Eva som hade hjälpt dem!!!
  • AnneiLund

Hej

jag skulle bli supergald om jag fick mallen, safstrom69@hotmail.com

Fin sminkning!!!

Anettan73 skrev 2008-06-16 09:55:21 följande:
    a wife to be skrev 2008-06-15 22:01:44 följande:
    Nä där har jag vikt det tvärt om... Blir bäst när det är vigsel program tyckte jag....Jag har en kanon mall till vigsel program. Om du e sugen så kan jag mail den till dig...
  • Anettan73
    Embo81 skrev 2008-06-16 10:10:19 följande:
    Funderar på att ha denna på festen. Tror ni gästerna fattar? Eller är det för uttjatat?TELEGRAMKära BrudgumJag vill härmed gratuleratill att du inte behöver leta meraFör damen bredvid dig är ju perfekt på alla visglad, snäll och klok naturligtvisMen tänk alla ljuva minnen vi har delat du och jaginte tar de väl slut nu bara för att du gifter dig idag?Med detta telegram vill jag för alla år tillsammans säga ett stort tackoch att du är fasligt stilig i din frack!Älskling var inte orolig, för vad jag sagt till dig nutrots allt jag avslöjar är det ingen risk att du får skit av din fruHon och jag är helt överens om att jag är din tjej...Tack för att du finns, jag älskar dig/Hälsningar från Bruden (din fru, Emma)
    Den var bra mycket bättre och roligare än den jag hade...

Hmmm kanske man kan få norpa den av dig... ????
  • Anettan73
    AnneiLund skrev 2008-06-16 10:28:55 följande:
    Hejjag skulle bli supergald om jag fick mallen, safstrom69@hotmail.comFin sminkning!!!
    Tack..

Skickat till dig med.
  • Anja 19 juli 2008

Embo

den är superbra... tror jag oxå ska ha den, eller någon liknande. Daniel kommer ju ej ha frack... vad rimmar på kostym

Jag skulle oxå gärna vilja ha mallen t vigselprogrammen *lägger huvudet på sned*

anjaoemil@hotmail.com

(eller är det mallen från kortdesign.se för då behöver du inte maila, då kan jag hämta den där)

Jag ska provsminkas idag... typiskt för jag är såååå trött, känner hur mina ögon är helt bedrövliga... Men då får hon ju visa vad hon går för om hon ska göra mig snygg lixom

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4