Embo81 skrev 2008-06-16 10:10:19 följande:
Funderar på att ha denna på festen. Tror ni gästerna fattar? Eller är det för uttjatat?TELEGRAMKära BrudgumJag vill härmed gratuleratill att du inte behöver leta meraFör damen bredvid dig är ju perfekt på alla visglad, snäll och klok naturligtvisMen tänk alla ljuva minnen vi har delat du och jaginte tar de väl slut nu bara för att du gifter dig idag?Med detta telegram vill jag för alla år tillsammans säga ett stort tackoch att du är fasligt stilig i din frack!Älskling var inte orolig, för vad jag sagt till dig nutrots allt jag avslöjar är det ingen risk att du får skit av din fruHon och jag är helt överens om att jag är din tjej...Tack för att du finns, jag älskar dig/Hälsningar från Bruden (din fru, Emma)
Nä men den är väl ett måste!!! Tycker att den är rolig....det är väl mest de gäster som varit på många bröllop som känner igen den...släktingar brukar ju inte vara på så många o ofta så de kommer ihåg den exakt!
Jobbade du i helgen?! Jag blev faster i lördags!!

Frågade om de hade någon som hette Emma men nä....det var visst en Eva som hade hjälpt dem!!!