• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Gabbi!!!

var det IDAG vi skulle ut och gå???

Visst sa vi väl måndag kväll??? Shit förlåt annars!

Såg ditt sms NU...

• Anja 19 juli 2008

Haha jag går just nu som en hjulbent kärring... den islandhästen jag red på var mindre än de andra *asg* och hade kortare ben, så den kunde ju inte tölta utan att halka bakefter och galoppera ville den INTE så den travade, travade FORT SOM F...N så jag har TVÅ FETA JÄ..LA blåmärken i röven, som stora bulor, ömma som f..n, mina höfter, lår och sittben är alltså sååååå ömma haha...

Men jag kan definitivt ut och gå imorgon

Kan du då Gabbi?

• Fröken Planera

Anja. Vi hade inte bestämt idag, men jag tänkte att det var läge så här efter din möhippa . Jag ska gå ut kl 05 imorgon bitti, eftersom jag ska på möte i Köpenhamn imorgon och kommer inte hem förrän sent..

• Anja 19 juli 2008

Aaaahhh Gabbi

då går jag en egen liten sväng imorgon så kan vi kanske ta det en annan kväll i veckan

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-13 23:32:39 följande:

Ah ok, en till då... men INGEN annan iallafall Nu ska jag hoppa i säng... så får vi se om mina väninnor har lurat mig så att jag inte alls ska jobba imorgon! Hmmm det har varit så jä..la mkt tissel o tassel på möhippefronten på sistone! jag är såååå undrande! Har iallafall rakat ben, armhålor osv... men jag har munsåren kvar (ärr o skorpor) och värsta mensflödet! Men men... *asg*
    Nja....Peter hade ställt upp på en träff m resp....dock inte någon glädjeyra.....jag trodde dock att han skulle banga....
  • ingenjörsbruden

Labbråttan: Grattis!! Hoppas att smekmåndagen blir lugn o skön!

Anja: Vilken härlig möhippa!!! Låter verkligen superhärligt!!!

Hedebris: Hahahha!! Du är ju en liten sadist!!!! Skönt att han inte fick dåndimpen o svimmade!!!!
    Låter trevligt med biokväll......dock är denna veckan helt galen för vår del....kanske nästa v?!

O så måste jag berätta.....JAG HAR BLIVIT FASTER!!!! Igen ifos.....men hon är så ljuvlig, lilla Alice!!
    Fattar det knappt..... de åkte in 02.30 o kl 05.25 var hon ute....för en förstföderska är det väl snabba ryck eller?!
    Blir ju inte lite sugen på smått.....

• Anettan73

a wife to be skrev 2008-06-15 22:01:44 följande:

Gör ni förresten samma med vigselprogrammet?
    Nä där har jag vikt det tvärt om... Blir bäst när det är vigsel program tyckte jag....

Jag har en kanon mall till vigsel program. Om du e sugen så kan jag mail den till dig...
  • Embo81

Funderar på att ha denna på festen. Tror ni gästerna fattar? Eller är det för uttjatat?

TELEGRAM

Kära Brudgum

Jag vill härmed gratulera
    till att du inte behöver leta mera
    För damen bredvid dig är ju perfekt på alla vis
    glad, snäll och klok naturligtvis

Men tänk alla ljuva minnen vi har delat du och jag
    inte tar de väl slut nu bara för att du gifter dig idag?

Med detta telegram vill jag för alla år tillsammans säga ett stort tack
    och att du är fasligt stilig i din frack!

Älskling var inte orolig, för vad jag sagt till dig nu
    trots allt jag avslöjar är det ingen risk att du får skit av din fru

Hon och jag är helt överens om att jag är din tjej...
    Tack för att du finns, jag älskar dig

/Hälsningar från Bruden (din fru, Emma)

• Anettan73
    Embo81 skrev 2008-06-16 10:09:07 följande:
    Får jag oxå ta del av mallen till vigselprogrammet?? embo81@hotmail.com
    Mailat iväg det till dig.
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4