• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • SNOTCROW

Ingenjörsbruden: tack för tipset, men det är i Malmö va?

Var just inne på Chrisis och fick tips och hjälp, är rätt säker på vad det blir (typiskt att jag hittar nåt som hamnar PRECIS på min maxbudget). De var helsköna båda två, paret som jobbar där.

Har äntligen hittat en fotograf som är ledig den 18 aug, men jag har aldrig hört något om henne. Heidi Wellstad heter hon. Caroline Jacobsen vidarebefodrade till Heidi då Caroline inte hade tid. Har någon här någon erfarenhet av Heidi Wellstad eller hört något om henne?

• ingenjörsbruden
    SNOTCROW skrev 2008-06-13 16:41:04 följande:
    Ingenjörsbruden: tack för tipset, men det är i Malmö va?
    Ja, ultimate cake ligger i Malmö....
  • Flamora

Hej på er!

Tänkte passa på att önska Labbråttan och Fysio ett stort lycka till imorgon. Hoppas att er dag blir så underbar som man hoppas på! Och självklart vill vi höra ALLT sen.

Embo: Jag hörde att du träffat min kollega på jobbet. Världen e liten

Hedebris: Va nu inte så hemlig. Berätta vad du har gjort!

• Anettan73

Idag ringde vigselförättaren mig. Pratade och bokade in en dag. Den 24 Juni ska vi dit. Frågade mig varför jag just valde Limhamnskyrka då jag bor i Eslöv.. Så jag berättade mer eller mindre hela historien bakom varför, alla mina band till kyrkan. Och jag berättade för henne att jag kan inte ens gå in i kyrkan utan att bli berörd och får hålla gråten inne. Så jag fasar för min vigsel. Hon tyckte att det var oerhört viktigt med val av kyrka allra mest när det är så mycket som det berör en. Under tiden så fick jag gråten i halsen... Usch jag får sådan panik. Jag kommer att stor tjuta i kyrkan. Hon var glad att jag berättade det för det underlättar hennes arbete under vigsel mm när hon vet hur jag känner det...

• SNOTCROW

Ingenjörsbruden: Det var Guldsmeden i Nordstan du hade tipsat om som låg i Malmö, men tack ändå!
    Tårta har jag faktiskt inte börjat fundera på än, iofs :)

• Hedebris

hehe... jag var lite busig mot björn.... :)

vi har ju haft sex utan skydd...sen hade jag visat lite symptom..

• Hedebris

så gick jag in på toa med ett test.

(som visade negativt) men så låg mitt gamla + test i badrumsskåpet... fråga inte varför...

så kom jag ut och visade det gamla testet för honom

• labbråttan83

Hej och tack för alla lyckönskningar, vad gulliga ni är!

Fredagen den 13e har faktiskt flytit på utan problem(föutom lite humörsvängningar från mitt håll .
    Vi har precis gjort färdigt våra personliga löften till varandra... Lite sent men inte för sent Men jädrar vad det börjar pirrar i magen nu, vänta ni bara!

Anne, jag förstår dig verkligen med allt du har kvar att göra, det känns som man alltid har lika mycket kvar fast man betar av saker hela tiden...

• Anja 19 juli 2008

Hihihihihihihi

shit... du kanske gör som jag Kör med ett år mellan barnen

Han är väl tre månader nu?? Det var ju då jag testade positivt. Fast det har sina för OCH nackdelar det kan jag lova.

Noah skulle knappt hinna få vara minst... det sätter spår tyvärr... hur mkt man än anstränger sig så blir mellanbarnet lite klämt.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4