• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • labbråttan83

Lycka till med allt tårtprovande, själv vet inget om tårta för vi ska ju ha skånsk "spittekaga" från sjöbo, hi hi

• Flamora

Labbråttan: Typiskt att du gick och trillade just nu. Tur klänningen täcker.

Anne: Vad trist! Själv kan man inte förstå att man kan prioritera bort en nära väns bröllop, men alla tänker tydligen inte som vi Tyvärr visar det sig väl oftast vem ens riktiga vänner är vid såna här tillfällen...

Kommer va konstigt utan dig på kvällarna, Anja. Men jag förstår Daniel...

• AnneiLund

Tack för era gulliga kommentarer och JA jag förstår oxå Daniel. Satsa på kärleken nu Anja oxh skit i BT (iallafall ett tag )
    Vi finns kvar!!

• MatchlessLady

Jag beställde min tårta från Vanilja och vi blev supernöjda. Snygg och god!

a wife to be skrev 2008-06-11 18:03:17 följande:

Var har ni beställt tårta ifrån? Tänkte höra på Evas hembageri i S Sandby, ngn som har något att säga om dom?
  • ingenjörsbruden
    MatchlessLady skrev 2008-06-11 23:30:37 följande:
    Jag beställde min tårta från Vanilja och vi blev supernöjda. Snygg och god!a wife to be skrev 2008-06-11 18:03:17 följande:
    Hon ska göra vår tårta också....dock ligger Glumslöv 40 min från Sandby......men det kanske går att lösa?!
  • Anja 19 juli 2008

Tack allihop för era gulliga ord. Tror nästan vi har lite nytändning nu. Igår låg vi i sängen o löste korsord, fniss...

Anne

uruselt av din kompis. Riktigt jä..la pissigt! Skit i henne HON kommer missa the party of the century ju! Trist för henne Hoppas att hon känner andra som ska på bröllopet så hon kan få höra av alla sen, SHIIIIIT så roligt det var på festen och åååååhhhhh så vackert bröllopet var osv osv... hehe

(skadeglädjen är den enda sanna....)

• Anja 19 juli 2008

hahaha shit så roligt DET lät...

Min definition av nytändning är alltså att man löser korsord *asg*

• Anja 19 juli 2008

Väntar på sms från art of flowers men jag undrar om hon glömt mig! HOn skulle räkna på en prisuppgift åt mig! Det var i förrgår jag var där och hon skulle sms:a mig igår.

GAaahhhh, inget mobilnummer har jag till henne heller så jag kan lixom inte sms:a och fråga. Orkar inte ringa ett "personligt" samtal och PRATA m någon för att fråga det lixom. Haha, jag är ju strutsen som sticker huvudet i sanden när telefonsamtal ska ringas!

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-12 10:24:54 följande:

hahaha shit så roligt DET lät...Min definition av nytändning är alltså att man löser korsord *asg*
    Börjar bli riktigt nyfiken på korsorden ni löser....!!!

Inget naughty väl?!
  • Anja 19 juli 2008

Haha

näää det är just det... Vi låg o mös med en "Året runt" tidning lixom *asg*

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4