• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Fröken Planera???

VA?

fniss

jag ska inte ha rosetter på mina... Var det inte DU som frågade oss? Eller blandar jag ihop det? Jag skrev 15 cm som svar på en fråga jag trodde att du ställde

• Fröken Planera

Jaha, Anja... JAg trodde att du skulle köpa dina band nu och så trodde du att det skulle räcka med 15cm, och då ville jag bara tala om att det inte skulle räcka.. hahaha Jag du fattar va???

• Anja 19 juli 2008

Hihi ja jag fattar

Du Gabbi, är du klar m festprogram o vigselprogram osv?

Det jag har kvar nu är:

Festprogram (kommit halvvägs m innehållet men inte alls långt m omlagorna)

Vigselprogram (gjort omslag men inget innehåll)

Fixa gästbok

Dekorera lådan som gästerna ska stoppa sina knökfulla kuvert i

Inhandla allting till godisbuffén

osv osv...

• SNOTCROW

Angående juvelerare, vad säger ni? Har hört både dåligt och bra om de flesta. Guld och silversmedjan är återförsäljare för den ringen jag är sugen på, är de tillmötesgående?
    Vart har ni gått, och hur ser era ringar ut?

• Anja 19 juli 2008

jag har köpt mina på www.vigselbutiken.se Så grymt bra och sanslöst tillmötesgående och serviceminded!

Mina ringar ser du här:
    anjasbrollops.blogg.se/2008/june/tummen-ur-roven.html

Den översta är min hand, den nedre Flamoras här innifrån. Men nu har jag skickat tillbaka min vigselring och kommer, troligtvis nästa vecka få hem MIN nya, som är en exakt likadan som Flamoras Större diamanter

• SNOTCROW

Tack så mycket för svaret, det var en jättebra länk till vigselbutiken. Skönt att de har priser framme, så man vet på en gång. Kan man få ringarna ändrade utefter egna önskemål genom dem? Känns svårare att göra över internet, så att säga.

Det är jättefint med en smal med diamanter längs med till förlovningsringar som är raka i kanterna. Bra val! :)

• Fröken Planera

Snit Anja! Du är ju nästan färdig med allt!! Sonny ska börja på vigselprogrammen idag. Festprogrammen har vi över huvudtaget inte ens börjat diskutera!!!
    Tror du att du kanske skulle kunna låna ut ett festprogram så vi bara kan se hur det kan se ut? Eller om du har det på datorn och kanske kan maila det till mig?

Hur tror ni Labbråttan mår idag???

• ingenjörsbruden

a wife to be skrev 2008-06-12 22:15:22 följande:

Hängde inte riktigt med nu, ska ni beställa från Evas i Sandby? Finns det många att välja mellan, vad tar dom/bit ca?
    Nä vi ska ha tårta ifrån Vanilja i Glumslöv!

Hade fatt i en lapp ifrån Evas med tårtor...tror att de tog 35-40 kr/bit men jag är lite osäker.....det var billigt i allafall kommer jag ihåg att jag tänkte!!
  • ingenjörsbruden
    Hedebris skrev 2008-06-12 19:37:43 följande:
    haha... jag är den jävligaste flickvännen som finns
    Vad har du nu hittat på?!
  • ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-06-13 07:19:12 följande:

Hur tror ni Labbråttan mår idag???
    Ja herregud....hoppas nu att fredagen den 13 inte innebär trubbel eller snubbel för dem!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4