• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • a wife to be

Var har ni beställt tårta ifrån? Tänkte höra på Evas hembageri i S Sandby, ngn som har något att säga om dom?

• Hedebris

a wife to be- bara att hon eva är lite skum. min bästa kompis hade sin praktik där. HAHA

jen82- jag har hört med min kompis. tyvärr har hon fullbokat hela sommaren :(

idag har jag köpt underkläder :D

• labbråttan83

Tjena brudar! Stressad som tusan nu med allt som ska fixas de sista dagarna...

Har hämtat hem min klänning nu, jag lyckades ta mig med bil till centrum (!!!!), vilket är en bedrift enligt mig själv med tanke på alla studenter... Jissses, de är ÖVERALLT! Den satt i alla fall som en handske så nu kan man slappna av lite... Hade ju varit lite brådis annars...

• a wife to be

ok, men då kanske det är ok nu då, hon har ju slutat;-D

• Jen82

Hedebris TACK iallafall!

Jag har äntligen fått en tid till vigselsamtal.
    Nästa vecka på torsdagen.

• labbråttan83

Vet ni förresten vad jag lyckades göra? Vi var ute på vår sedvanliga lilla kvällspromenad och helt plötsligt, utan att fatta hur det gick till, ligger jag på marken och har skrapat upp HELA mitt högra knä. Känns som man är sju år igen och precis ramlat på skolgården

Såret är precis under klänningskanten (puh) men det småblöder liksom hela tiden (så fort man böjer på knät) så jag får sätta dubbla kompresser på och massa sårtejp. Inte kul med små röda fläckar på klänningen, då får det åtminstone vara rödvin

• labbråttan83

Jättefin ring!!!

a wife to be skrev 2008-06-11 15:06:30 följande:
    [citat]
    Jag ska ha den i rött guld. Provade flera stycken men föll pladask för denna

• a wife to be

Tack, känns hur bra som helst!

labbråttan83 skrev 2008-06-11 18:59:48 följande:
    Jättefin ring!!! a wife to be skrev 2008-06-11 15:06:30 följande:[citat]Jag ska ha den i rött guld. Provade flera stycken men föll pladask för denna
  • AnneiLund

Stackars dig labbråttan!!!!

Vet ni...
    Jag är så himla besviken....
    fick ett avhopp IDAG...17 dagar innan...tack för den.....
    En av mina närmsta vänner som jag alltid finns där för,,,hon kommer inte, hennes kille ska ställa ut sina tavlor på ett galleri och vernisage....den dagen...så hon kommer inte.
    Jag är fakiskt både arg och ledsen...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4