• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

a wife to be

Ja det känns lite tråkigt, men jag försvinner inte. Promise... Är bara kvällarna som kommer vara avsatta så att vi kan umgås lite mer jag och min älskling. Känns riktigt skönt på ett vis att han verkligen sa ifrån, för då vet man iallafall att han vill vara med en

Lite tokigt känns det oxå för VAD SJUTTON gör man tillsammans. Jag är inte ett dugg road av att se på tv till exempel. Det gör jag endast i nödfall om jag verkligen inte har nåt val.

Har köpt oss en KORSORDStidning, fniss... Det är lite kul...

Men annars, förutom sex, där finns lixom bara tv, dator och spela spel. Eller ska man bara sitta rakt upp och ner och prata. Förr hade vi ju varsen dator precis bredvid varandra, där satt vi båda, lika mkt, han spelade battlefield2 och jag hängde här och då var det lixom inga problem, men sen vi flyttade har vi ej lyckats få internet på båda datorerna och då har det blivit rätt tråkigt för honom och då inser han väl kanske hur mkt tid JAG har vid datorn nu, när inte han oxå kan göra likadant.

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

JÄTTEFIN ring. Ska du ha den i rött eller vitt guld?

• a wife to be

Jag ska ha den i rött guld. Provade flera stycken men föll pladask för denna

Idag är Johan och bestman ute och kollar kläder. Är förtjust i den bilden från Cavaliere som man har sett i så många tidningar.
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-11 14:04:25 följande:

a wife to beJÄTTEFIN ring. Ska du ha den i rött eller vitt guld?
  • Anja 19 juli 2008

Mmm silver kan du definitivt ha till en ivoryklänning förresten!

• a wife to be

Vad bra

E lite nervös för vad han kommer hem med för kläder......TÄNK om jag inte gillar det. Då börjar övertalnings förmågan att sätta fart Hur gick det när ni kollade till Daniel? Ni gick tillsammans eller?
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-11 16:37:32 följande:

Mmm silver kan du definitivt ha till en ivoryklänning förresten!
  • Anja 19 juli 2008

Japp, jag gillade inte alls den han valde först, sen när han tog på den så tyckte jag den var jättefin! Är en lite speciell nyans. (Vanlig, lite finare kostym) i en grå nyans som är varm med lixom beige och bruna trådar i oxå (fast det syns inte om man inte tittar jättenära) så det passade absolut inte med silver till. Därför blir det ivoryväst + plastrong till honom.

Passar ju bra för det har grabbarna oxå och både Alice och jag har klänningar i ivory.

• a wife to be

Det låter jättefint!
    Du som är om dig och kring dig, jag söker rosa lite kraftigare papper att göra fest och vigselprogram av.Finns inte på jobbet eller Panduro, deras färger är inte riktigt rosa, nu vet jag inte var jag ska titta.

• Fysio

Fröken Planera skrev 2008-06-10 18:51:07 följande:

Till alla er som pysslat med saker till bröllopet. Ni är ju helt fantastiska!!!!Vilket tålamod!!!! Jag har precis knytit band runt 1 kartong med såpbubbleflaskor (24st) och har 3 kartonger kvar.. Vilket jä..la pill!!! Hur orkar ni????Någon frivillig som vill ta sig an resten av mina flaskor?
    Ha ha ha!!! Skadeglädjen är total... jag har precis avslutat mina
    Fattar ni tjejer 3.... dagar kvar..... det är ju jätte snart!!!! Hämtade hem min klänning i går så nu är nog allt kirrat och klart... så när som på en kompis som bröt foten i helgen och inte vet om han kan ta sig ner till skåne blir till att mixtra med placeringen men men sådant som händer. Men annars allt är avstämmt och klart festhäften och kyrkoblad tryckta... blir städning i morgon och fixa bordsdekorationer ocbh naglar på fredag annars är det bara till att relaxa !!!! Tjoooooo Hooooooo
  • Fysio

A wife to be: Titta på stämpelfabriken eller Matton i Malmö dom har hur mycket som helst. Eller kanske på Bokia... dom har ett lite kraftigare men jag vet inte om det är rosa... vi har köpt lite vitt där.... i Lund på Grahns pappershandel köpte vi grått!!!

a wife to be skrev 2008-06-11 16:59:32 följande:

Det låter jättefint!Du som är om dig och kring dig, jag söker rosa lite kraftigare papper att göra fest och vigselprogram av.Finns inte på jobbet eller Panduro, deras färger är inte riktigt rosa, nu vet jag inte var jag ska titta.
  • a wife to be

Ska absolut sticka in på Akademi bokhandeln och Grahns på lunchen i morgon. Tack!

Fysio skrev 2008-06-11 17:44:08 följande:
    A wife to be: Titta på stämpelfabriken eller Matton i Malmö dom har hur mycket som helst. Eller kanske på Bokia... dom har ett lite kraftigare men jag vet inte om det är rosa... vi har köpt lite vitt där.... i Lund på Grahns pappershandel köpte vi grått!!!a wife to be skrev 2008-06-11 16:59:32 följande:
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4