• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Labbråttan åååh så härligt att ni fick en bra dag. Blir, som flamora, oxå nyfiken såklart...

Ser verkligen fram emot rapporta och STORT GRATTIS fru Blomqvist

Flamora

vad fick din sambo göra på sin svensexa Nyfiken...

• Anettan73

Tja...

nu har jag lagt in bilder i galleriet på provsminkningen. Även på min tärnor...

TA inte mina bilder på allvar. För jag fixar inte fotografering. Fasar så för bröllopsdagen..

• Anja 19 juli 2008

Hihi roliga foton anettan

Jättefin sminkning var det... precis nåt sånt som jag vill ha... ska ju provsminkas imorgon

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-15 21:42:34 följande:

Hihi roliga foton anettan Jättefin sminkning var det... precis nåt sånt som jag vill ha... ska ju provsminkas imorgon
    Ja eller hur... Jag pallar inte det med fotografering... Ann-Sofi som tog fotona fick tuppjuck på mig... "typisk mig" menade hon...

Då kan du tänka dig hur bröllopsfotona kommer att se ut
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-15 21:42:34 följande:

Hihi roliga foton anettan Jättefin sminkning var det... precis nåt sånt som jag vill ha... ska ju provsminkas imorgon
    Jag blev jätte nöjd faktiskt. Hon e så himla duktig som ska sminka oss.
  • a wife to be

Har en fråga om festhäftet. Vilken stl ska ni ha på ert? Jag tänkte ta ett A4 papper men vet inte om jag ska vika det så det blir lång smalt eller så att det blir mer "fyrkantigt"?

• Anettan73

Jag har ett a4 vikt på längden så det blir smalt.

• a wife to be

mmm, det är fint, men bllir det inte väääldigt smalt?

• a wife to be

Gör ni förresten samma med vigselprogrammet?

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

nädå, det blir jättesnyggt när man har det vikt på längden, + att det finns jättebra mallar att ladda ner då de flesta festprogram är just vikta så de blir långa

Gå in på www.kortdesign.se så hittar du mallar att ladda ner

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4