• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Nä, gick inte att öppna! Men tack båda Emma och Anettan.
    Jag kunde öppna Anettans..

• Embo81

Vad roligt att de blev så himla bra! Väntar med spänning på detaljerad redogörelse för hela dagen! Ha det så skönt på Österlen!

Fysio skrev 2008-06-16 11:05:07 följande:
    AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Jag är SÅÅÅÅ avundsjuk på er som har er stora dag framför er!!! Det var så galet kul!!!! Helt underbart och altt var bara så perfekt!!!! Helt rusig (och bakfull) fortfarande Men shit vad skoj det var!!! Vädret var strålande och alla var så fina!!! Jag skulle kunna skriva huuuur mycket som helst här nu men vi ska ta och packa in oss i bilen och åka ner till Österlen och slappa några dagar! sköt om Er! Kram Elin
  • Anettan73

Fröken Planera skrev 2008-06-16 11:05:16 följande:

Nä, gick inte att öppna! Men tack båda Emma och Anettan.Jag kunde öppna Anettans..
    Mitt e ju gjort i Word..
  • Anja 19 juli 2008

Anettan tack snälla... jag använde din mall, hihi...

Gjorde bara om den till annat typsnitt och våra solosånger och psalmer och namn osv, haha... Smidigt värre

Ska ju prata m prästen den 26:e så det är ju först då jag vet exakt vilken ordning allt kommer att komma i men det är en bit på vägen...

Embo, jag kunde inte öppna din. Den hade nåt format som hette .pub ??

• Fröken Planera

Bra Anettan! Varför krånglar du till det så, Embo???
    Jag har skickat det till Sonnys mail där hemma, han kanske kan öppna det...

Anettan73 skrev 2008-06-16 11:11:31 följande:
    Fröken Planera skrev 2008-06-16 11:05:16 följande:
    Mitt e ju gjort i Word..
  • Anja 19 juli 2008

Anettan

vet du att du har två olika typsnitt i ditt vigselprogram?

På psalmen I denna ljuva sommartid är det ett typsnitt som heter Footlight MT light och resterande text är Times New Roman. (syns inte jättetydligt men jag såg det)

Ville bara säga det ifall du vill ändra.

Tack så jättemkt för att jag fick tillgång t din mall o kolla ditt program. Tack till dig oxå Emma även om jag inte kunde se det

• Fröken Planera

Kunde inte du hellar se det???? Och jag som trodde att det bara är jag som inte kan..
    Då måste jag ju dra slutsatsen att Embo bara retas,. Hom har säkert inget färdig program, egentligen.

Anja, jag funderar på att hoppa över mötet i Köpenhamn idag. I så fall följer jag gärna med dig ut på poeerwalk idag! Hör av mig sen.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 11:15:39 följande:

Anettanvet du att du har två olika typsnitt i ditt vigselprogram?På psalmen I denna ljuva sommartid är det ett typsnitt som heter Footlight MT light och resterande text är Times New Roman. (syns inte jättetydligt men jag såg det) Ville bara säga det ifall du vill ändra.Tack så jättemkt för att jag fick tillgång t din mall o kolla ditt program. Tack till dig oxå Emma även om jag inte kunde se det
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 11:15:39 följande:

Anettanvet du att du har två olika typsnitt i ditt vigselprogram?På psalmen I denna ljuva sommartid är det ett typsnitt som heter Footlight MT light och resterande text är Times New Roman. (syns inte jättetydligt men jag såg det) Ville bara säga det ifall du vill ändra.Tack så jättemkt för att jag fick tillgång t din mall o kolla ditt program. Tack till dig oxå Emma även om jag inte kunde se det
    Har jag faktiskt inte upptäckt...

Tack för upplysningen. Ändrar det omgående....
  • Anettan73

Jag kunde öppna Embos.. Utan problem. Office publisher...

• Anja 19 juli 2008

Gabbi

det låter toppen...

Är min första dag på cb idag! Så jag kommer vara svinhungrig och bara gnälla heeela tiden trevligt va, fniss...

Jag är SKITPEPPAD dessutom... känns såååå bra! nu jä..lar ska de där ruttna 10 kilona BORT BORT BORT...

På bröllopet ska jag väga 75 kg, punkt slut! Vägde in mig idag på 84,1 kg och det är REN kur på cambridge som gäller. KOmmer dock ha sackett och en pyttepytteskvätt mjölk i kaffet men detta gör varken av eller till, men någon njutning MÅSTE man ha.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4