• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • a wife to be

Åh vad roligt. Vi ska oxå ha dom på vårt bröllop. Vad körde dom för sort musik? Är detblandat liksom både gammalt och nytt?

Fysio skrev 2008-06-22 13:31:58 följande:
    OJ!!! Kom på att jag missat att tipsa om vårat fantastiska band "stämbandet". Dom kunde verkligen konsten att dra igång en fest! Shit vilket drag det blev dom var verkligen grymt bra! Vi blev tipsade av Bröderna Berggrensson eftersom dom själva var bokade våran dag och tack tack tack bröderna.... detta var ju kanon!!!
  • Anja 19 juli 2008

Labbråttan

underbara bilder... såååå vackra! Dina ringar är superfina! Ni ser verkligen kära och gulliga ut...

Ser ut att ha fått fint väder oxå Ser fram emot att få se fotografens bilder sen oxå

megagrattis till er

• Anja 19 juli 2008

Embo81

Det silvriga "bandet" (stora ark som jag skurit ut i rätt storlek) är från panduro Har köpt allt där faktiskt!

• Anja 19 juli 2008

Nu har jag suttit och skurit ut alla bitar till festprogrammen, skrivit ut alla omlagor o vikt dem, så nu är det bara limma/tejpa på de olika papprena o klippa till kanterna på dem...

Suck bara 60 stycken kvar *asg*

• Fysio

Dom var grymt bra på att känna av vad folk ville dansa till men dom blandade friskt och drog till med önskelåtar om folk ville något speciellt. Det var rock/pop allt från 60tal till nytt. Beatles, kiss, uggla... you name it!!!

a wife to be skrev 2008-06-22 20:37:38 följande:

Åh vad roligt. Vi ska oxå ha dom på vårt bröllop. Vad körde dom för sort musik? Är detblandat liksom både gammalt och nytt?
  • Fysio

Stort tack!!!
    Är jag mej lik från fotokatalogen ???!?!???

Embo81 skrev 2008-06-22 19:13:47 följande:
    Fysio! Vad fina ni är! Hår, naglar, ring och blommor är fantastiskt! Ska beställa mina blommor där, nästan så jag vill beställa buketten där med...men, shit vad säger man till dem som man redan beställt av? Apa är läcker! Tack för att vi fick ta del av era fina bilder!
  • Embo81

Nix-pix, det är du inte! Man får väl hoppas att man inte se likadan ut som man gjorde då!

• Embo81

Menar snöret! Var har du köpt det stora silvriga som du har till bordsplaceringen? Vill ha!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-22 20:44:26 följande:

Embo81Det silvriga "bandet" (stora ark som jag skurit ut i rätt storlek) är från panduro Har köpt allt där faktiskt!
  • Fysio

HA HA HA!!! TACKAR

Embo81 skrev 2008-06-22 21:18:30 följande:
    Nix-pix, det är du inte! Man får väl hoppas att man inte se likadan ut som man gjorde då!
  • a wife to be

Vad bra. Var inne och lyssnade på deras hemsida och då spelade dom mest äldre låtar, dom var grymma, men vill ju ha modernt oxå

Fysio skrev 2008-06-22 20:47:24 följande:
    Dom var grymt bra på att känna av vad folk ville dansa till men dom blandade friskt och drog till med önskelåtar om folk ville något speciellt. Det var rock/pop allt från 60tal till nytt. Beatles, kiss, uggla... you name it!!!a wife to be skrev 2008-06-22 20:37:38 följande:
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4