• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fysio

nej jag tror tyvärr inte att dom har det.... Annelövs trädgård tror jag det heter om du vill spana efter det. Vet att Embo också varit där!

• Fysio

OJ!!! Kom på att jag missat att tipsa om vårat fantastiska band "stämbandet". Dom kunde verkligen konsten att dra igång en fest! Shit vilket drag det blev dom var verkligen grymt bra! Vi blev tipsade av Bröderna Berggrensson eftersom dom själva var bokade våran dag och tack tack tack bröderna.... detta var ju kanon!!!

• Flamora

Fysio: Vad fina ni var. Och jättefina blommor, verkligen bra pris.

Embi: Vad bra att det funkade. Det är alltid nån som inte klarar av det

• Anja 19 juli 2008

Vi har ju bokat bröderna berggrensson men jag vet att de rekommenderar stämbandet till andra, så då måste de ju vara bra Själv är jag överlycklig över att ha bröderna B

• Fysio

Anja! Ja det förstår jag. Dom tycks vara riktigt grymma!!!

• Hedebris

jag lyssnar på dem varje år. de ÄR grmma

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-22 14:22:25 följande:

anjasbrollops.blogg.se/2008/june/bordsplaceri...Lagt in bild på bordplaceringstavla som jag precis gjorde. Haha har skjutit på det sååå länge, tyckt det känts så jobbigt *asg* och så tog det typ 15 minuter Mer avancerat än så här tänker jag inte göra den...
    Inne snabbt o lätt...!!!

Jätte fin tavla!!!!

Fysio. Alla bilder var super fina. gillad bords dekon... Jag ska ha något liknande. Så även min bukett... Fast med murgröna...
  • Flamora

Oj, vad fin tavla, Anja. Den är absolut tillräckligt avancerad, tycker jag.

• Anja 19 juli 2008

Den ser inte alls så fin ut på foto dock för pappret är sånt där kartongpapper som är typ RANDIGT/VÅGIGT i silver och det gör att fotot ser konstigt ut på nåt vis.

Men det blir nog fint när det är klart hoppas jag

Jag funderar på att skita i avancerade bordsnamn... Hade ju tänkt döpa borden till lite roliga saker, men AF gör skyltar till oss där det står A,B,C,D... etc så jag funderar på att bara låta borden heta A,B,C... Pallar inte lägga mer krut på sånt här nu känner jag. Är ganska mättad på pyssel och sånt faktiskt.

Har ju för sjutton över 60 festprogram kvar att klipp o klistra... har ju tyvärr gjort omlagorna på tok för avancerade för att palla hålla på med dem. Suck...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4