• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Anne

shit alltså...

det är SNART DAGS...

för mig o Gabbi är det EN MÅNAD IDAG!!!

• AnneiLund

Anders tycker att jag är såååå jävla löjlig
    Men det är faktiskt min egen grej liksom.....kan man tappa några kilon inför bröllopet så är dt ju bara ett plus liksom

Hela familjen åt precis pizza
    Men inte jag

• AnneiLund

Åhhhhh

Fan vad kul, så det är en månad för dig och Gabbi....fan vad tiden går fooort

Och i morgon om EXAKT en vecka så börjar vår fest inför bröllopet!!! Sitter och fixar tipsprommenix, music quiz och strutar till strutfotbollen

Har handlat all sprit nu

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
    Vad dyrt det blev

SAtan!!!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-19 19:59:32 följande:

Anneshit alltså...det är SNART DAGS...för mig o Gabbi är det EN MÅNAD IDAG!!!
  • AnneiLund

Hoppas det är bra med Gabbi också....du kanske sitter här inne och smygläser lite?

• Jen82

Jo visst var de kul men vi var där i 30min o han prata i ett.
    Ja ska be om att få komma dit o öva med tärnor osv.
    O sen fick vi veta att de kan komma vara ett gäng turister i kyrkan då med. Tex en 50 japaner sa han.
    Shit tänk om d sker...

Jag bleker med nåt kit sambon köpte i usa.
    30 min uppe o 30min nere. En sorts plast bit med gel man sätter på tänderna.
    Smakar INTE gott o jag kan knappt prata heller.
    Jaja bara att stå ut i en vecka !
    Ska göras varje dag i en vecka.

• Anja 19 juli 2008

Anne

jag håller med Anders till FEMHUNDRA PROCENT.

Kan verkligen inte stötta dig här. Du är läskigt smal redan. Bara ett par kilo PLUSS på dig hade varit snyggt, så nä, jag tycker INTE att du ska gå ner nåt! Är nog bara negativt när man redan är så smal, varken armar, midja eller ansikte blir snyggare utav det. Sorry Kan bara inte stötta dig i detta, för du är redan så smal som du bör vara tjejen...

VEM SOM HELST kommer hålla med mig i detta Anne... Du är perfekt NU!

• Anja 19 juli 2008

Menar inte LÄSKIGT smal på ett negativt vis, haha, jag överdriver ju alltid i mina ordval, du är SKITSNYGG och perfekt smal! du bör inte bli mindre bara.

• Anja 19 juli 2008

Hur mycket gick er alkohol på Anne? Nyfiken i en strut!

• AnneiLund

Finaste Anja!!!

Du borde verkligen jobba som coach eller nått, för är det ngt du är bra på så är det att peppa.
    Men goding....du har inte sett mig naken (en jävla tur det )
    Men jag ska bara leva på pulver i 7 dagar. Så det kommer nog inte hända så mkt.

Läste om din underbara möhippa, lät fantastiskt, vilka vänner du har!!!

• Flamora

Gokväll!

Har suttit och kollat affärer i Tyskland hela dagen, jämfört priser och gjort listor. Håller med Anne, DYYYYRT!

Vi har tidigare provat ett superbilligt mousserande vin som vi tycker e helt ok. Denna gång tänkte vi ta något lite "bättre". Dock sparar vi 800:- på att ta det superbilliga. Ska vi köra på det tycker ni, även om det andra är lite godare? Eller ska man unna sig bra saker till bröllopet?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4