• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Nä, vet nog ingen Linda... Blev bara nyfiken o tänkte att jenny kanske skulle få en till, hihi...

• a wife to be

Nä det är andra.... fick ett sms i morse 05,45.

• Anja 19 juli 2008

okej, åh så spännande... då borde de ju höra av sig SNART

Fast man vet ju aldrig hur lång tid det tar...

• labbråttan83

Usch Embo, gå och lägg dig med din älskling och ta nya tag imorgon!

Embo81 skrev 2008-06-19 10:44:02 följande:
    En del dagar är det nog lika bra att bara gå och lägga sig igen, var och tog cellprov imorse -vet i fan hur hon lyckades med pang sa det så klämde hon livmodertappen mellan specclumet och depressorn -AJ! ojdå, förlåt sa hon... Sen kom jag hem och försökte boka boende till nästa vecka, ska till gbg (min syrra ska operaras där upp, ganska stor operation) fullt på alla ställe med vettiga priser, har ingen större lust att lägga 1000 spänn natten på hotell. Sen har jag försökt få tag i tjejen som gör fixa min naglar -hon har helt gått under jorden. Gudsmeden som ska göra våra ringa är oxå puts borta. Nageltjejen och gudsmeden är bästa vänner och jag misstänker att de tagit handpenningen för ringarna och dragit till Thailand och sitter och skrattar på en vit strand...
  • Anja 19 juli 2008

Embo

hur är det, har någonting ordnat upp sig

Jobbigt att inte hitta boende... du känner ingen som bor i göteborgstrakten?

• ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-06-19 10:44:02 följande:
    En del dagar är det nog lika bra att bara gå och lägga sig igen, var och tog cellprov imorse -vet i fan hur hon lyckades med pang sa det så klämde hon livmodertappen mellan specclumet och depressorn -AJ! ojdå, förlåt sa hon... Sen kom jag hem och försökte boka boende till nästa vecka, ska till gbg (min syrra ska operaras där upp, ganska stor operation) fullt på alla ställe med vettiga priser, har ingen större lust att lägga 1000 spänn natten på hotell. Sen har jag försökt få tag i tjejen som gör fixa min naglar -hon har helt gått under jorden. Gudsmeden som ska göra våra ringa är oxå puts borta. Nageltjejen och gudsmeden är bästa vänner och jag misstänker att de tagit handpenningen för ringarna och dragit till Thailand och sitter och skrattar på en vit strand...
    Blää vilken dag!!!! Hoppas morgondagen blir mkt bättre!!!
  • Embo81

Vet inte om det har ngt med hennes skiljsmässa att göra kanske, hon e kanske sjukskriven?!
    Har sett mailet, svarar sen..
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-19 12:03:50 följande:

Men Embobrukade du inte gå till den tjejen? Alltså du har väl varit hos henne massor av gånger, eller... Vad var det som hände?
  • Anja 19 juli 2008

Ojdå Embo...

Trist! Kanske Flamora kan hjälpa dig!

Nu ska jag snart gå hem... slutar tidigt... skönt!

• Embo81

Har ordnat sig med allt nu! Har fixat boende genom en bekant, 5 stjärnigt hotell med ordinariepris 1600/rum för 600, tack tack.
    Fått tid på midsommardag hos en ny nageltant och ringen är på g, även om det verkar ta tid.

Lite ont i musen ffa...hahah

• Anja 19 juli 2008

Embo din stackars mus du får säga till älsklingen att blåsa på det onda

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4