• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

5-stjärnigt hotell... jag hänger på om det är ok hehe

• Anja 19 juli 2008

Men midsommardagen??? Embo, ni gifter er väl inte förrän i augusti??

Eller du menar att du testar henne nu för att se om du vill ha henne t bröllopet?

jag är lite trög...

jag har ju dessutom chansat hej vilt där. Har aldrig gjort naglarna, så jag vet inget om hon jag ska till, vet inget ens om de olika metoderna (förutom att jag suttit o läst på nätet allt jag kunnat hitta).

Blev ju inte gele som jag ville utan glasfiber men jag pallar inte ändra det utan det får bli som det blir

• Embo81

Jag har ju byggda naglar nu, som måste fixas till -ser inte klokt ut nu! Annars hade jag inte varit orolig. När ska du göra dina? Hoppas att det är samma dag eller dagen innan, glasfiber har väl en tendens att gå sönder ganska lätt?

Visst e det gott med ett 5stjärningt hotell för 600 spänn?!

• SNOTCROW

Flamora: Ja, det är a) spännande, b) unikt, c) gratis och d) helt mina egna preferenser! Det kan nästan inte bli bättre! Förutom att vi inte pratar samma språk alls och inte bor i samma land, hahahaha... Det blir mycket uppgivna gester från bådas håll då vi ses, men det mesta har skett via posten. Skisser fram och tillbaks, och lite kontakt via hennes dotter som kan engelska. :)

• SNOTCROW

Hmm... Nu är det mycket nagelsnack här. Jag har lätt för att få långa naglar själv, så jag funderar på att bara gå och ordna att få fransk manikyr målat. Men var? Och när borde man göra detta? Dagen innan antar jag.

...och förresten, varför just fransk manikyr? Jag har ju en svart och vit klänning, varför inte dra till med favoritnagellacket? Svart? Yeah... Och lite strass kanske... Hehehe...

• AnneiLund

Hej tjejer!!!!

Jag hittar ingen nagellbyggare!!!
    Och nu har jag bara några få dagar kvar att bygga på. Jag har fått på torsdag av en tjej på Professionails...men hon går fortfarande i skolan och lär sig...så det känns fan inte bra. Det fulaste jag vet är TJOCKA byggda naglar, ser billigt och konstgjort ut och det liksom lyyyser att de bara e fjk...ryyyyys, det gilar jag inte.
    Labbråttan, jag har försökt ringa tjejen du tipsade mig om men inte fått tag på henne.

Just nu sitter jag och älsklingen här hemma och fixar alla saker som vi har kvar. Beställde min brudbukett idag iallafall.
    Nu ska vi göra 97 st festprogram

Kram på er!!!!

• Jen82

Hej tjejer!
    Nu har vi träffat prästen.
    Massa babbel från honom o vi kom inte på en enda fråga,... nu sitter jag här hemma med frågorna.
    Jag får ringa o fråga nästa vecka!
    Bleker tänderna nu!
    Måste bli lite vitare!!
    Har tandläkaretid 10juli hmm två dagar innan bröllopet. Men då vet jag att jag inte kommer tappa en fyllning eller så innan bröllopet!
    Har prövat klänning med hela kitet :) Korsett stockings skor tiara bara smycke som saknas!
    Kram

• Anja 19 juli 2008

Embo

när jag sökte o läste på nätet så stod det att glasfiber var mycket hållbart! Hittade flera sidor som jämförde och på de flesta stod det så, men så hittade jag även en annan sida där det stod att det inte var så hållbart så jag valde att tro på vad majoriteten av sidorna sa.

shit, nu blir jag nervös!

har bokat dagen innan kl.14.30 så jag hoppas verkligen att inget hinner hända då!!!

Shit shit shit!

måste söka lite till om detta nu!!!

• AnneiLund

Visst är det kul att träffa prästen?
    Vi gjorde dt i måndags...
    Fick också stå och öva med en kapsyl ist för en ring, jag asgarvade hela tiden....men jag blir ju sån när det är föööör allvarligt, hoppas verkligen jag kan koppla bort det på bröllopet!!!!!

Vad bleker du tänderna med?

Jen82 skrev 2008-06-19 19:55:17 följande:
    Hej tjejer!Nu har vi träffat prästen.Massa babbel från honom o vi kom inte på en enda fråga,... nu sitter jag här hemma med frågorna.Jag får ringa o fråga nästa vecka!Bleker tänderna nu!Måste bli lite vitare!!Har tandläkaretid 10juli hmm två dagar innan bröllopet. Men då vet jag att jag inte kommer tappa en fyllning eller så innan bröllopet!Har prövat klänning med hela kitet :) Korsett stockings skor tiara bara smycke som saknas!Kram
  • AnneiLund

Tjena Anja

Läget?

Hur går det med CB?

Jag kör extravaganza här

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4