• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anettan73

Så JÄVLA fina!!! Super bra jobb.

Jag har mina färdiga nu... I datorn då. Alla gick igenom dom igår när vi hade bröllopsmöte

Dom fattade hur jag orkade hålla på med allt sådant. Min ena tärna sade det att jag hade dolda talanger och när dom ser allt jobb jag har lagt ner så vill dom inte gifta sig om dom inte har råd med en Weddingplanner Så farligt är det inte menade jag på Fast har man hållit på i 1 år så...

• Anja 19 juli 2008

Tack

jag är själv SKITNÖJD m festprogrammen, men shit alltså, hoppas ändå nånstans att folk fattar hur mkt arbete man lagt ner bakom! Inte för att jag menar att de ska sitta o TÄNKA på detta men att man hoppas att folk ändå ska reflektera lite över att wow så mkt jobb de har lagt ner haha

• labbråttan83

Hej allesammans! Nu har jag lagt in lite bilder i galleriet som vår kompis har tagit från vigseln, blommorna och den fasade brudvalsen

De "riktiga" fotona väntar vi fortfarande med spänning på...

• labbråttan83

Fysio: Ni var verkligen jättefina och grattis till er lyckade dag!

• labbråttan83

Superfina program Anja! Så mycket jobb pallade jag inte själv med tyvärr

• Fysio

Stort tack!!! Ni var också fantastiskt fina och ni tycks också ha klarat er utan regn!!! Underbart vacker bukett du hade
    Stort Grattis till ditt nya liv som Fru!!!

labbråttan83 skrev 2008-06-22 18:46:46 följande:
    Fysio: Ni var verkligen jättefina och grattis till er lyckade dag!
  • Embo81

Fysio! Vad fina ni är! Hår, naglar, ring och blommor är fantastiskt! Ska beställa mina blommor där, nästan så jag vill beställa buketten där med...men, shit vad säger man till dem som man redan beställt av? Apa är läcker! Tack för att vi fick ta del av era fina bilder!

• Embo81

labbråttan: Vad fin du är i klänningen! Ni ser så lyckliga ut! Hur gick det med era egna löften??

• Embo81

Skitsnygga! Var har du köpt silverbandet?
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-22 15:00:56 följande:

www.weddingannouncer.com/pictures/16334/photo...Här är festprogrammen. Har gjort typ 12 stycken hittills. SUCK!Först ska man ju skära ut papper, både det silvriga o det rosa, sen ska de klistras på varandra med små klisterlappar (lim blev ej bra tyckte jag) som ska sättas längs med hela kanterna på de olika papprena. Ett enda jä..la program tar ju nästan 10 minuter.
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4