Inlägg från: Anettan73 |Visa alla inlägg
  • Anettan73

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hedebris skrev 2008-05-19 12:39:00 följande:
    måste bara berätta...min björn tänker anmäla mig till sanningens ögonblick..
    Ahhh nä gör det inte...

Man vet aldrig. Kanske något som du inte kommer på nu på stående fot...
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-19 13:57:00 följande:

Äh jag är ju helsnurrig... det var inte förrän 14.45 som jag skulle vara på utvecklingssamtal
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-19 14:09:35 följande:

Jaja vi får väl se... jag ska tjata lite till... men ärligt. Grejen är den att jag ofta känner att alla andras män är så ordentliga och så, hmmm, skötsamma, att jag känner att Daniel lixom inte platsar...Han är allmänbildad, social, trevlig när han vill osv, men det känns ändå som att hmmm ja jag vet inte... Kanske är det han själv som skapar det iochmed att han inte är så glad för såna där tillställningar. Jag var förvånad att jag inte behövde tjata mer nu när vi blev bjudna på bröllop (men det är väl för att han FATTAR nu, hur viktigt sånt är, eftersom vi själva ska gifta oss). Men alltså han har ett helt annat språk än andra män i hans ålder. Jag oxå...Vi är lixom barnsligare, porrigare, svär mer, använder könsord, tjafsar massor offentligt, hehe, jag tror folk tycker att vi är helknäppa Vi är lixom dom som försvinner på fester för att vi knullar i en garderob nånstans och Daniel är den som vevar pitten på dansgovlet (gör helikoptern) när han blir full...jag kan faktiskt tänka mig att detta även kommer ske på bröllopsfesten.Så jag känner att det är lite komplicerat när jag ska para ihop daniel med andra NORMALA människor hehehehe
    Då e vi två...
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-19 14:24:47 följande:

Embo81haha tack gullig du är... Jag lovar jag ska lägga fram det på ett mkt bra och attraktivt sätt, som får honom att vilja krypa ur sitt lilla skal och följa med fast vi är helt sjuka *asg* som träffats på nätet Anettanhaha skööönt att höra
    Ja fast han tar iofs inte till hellikoptern... Men vi gnabbar offentligt, svär som tusan gärna i varje mening, mest jag..

Tobbe hatar tillställningar. Allt sånt e drygt... Han vill kunna rapa o fisa hur han vill...
  • Anettan73

Nä men nu har jag inget för mig överhuvudtaget tom 2 juni..
    jo den 31 maj då ska vi på bröllop...

Skulle tagit en picknic i det gröna en em när det är fint väder...

Säger jag som aldrig kommer

• Anettan73

Kastar in frågan här...

Finns panduro på Nova???

• Anettan73

Jag nämnde det för Tobbe och han bara tittade på mig som om jag vore dum i huvudet

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-21 10:45:00 följande:

Usch jag har fortf inte fått svar från bröderna berggrensson!!!Känner mig lagom nojjig!
    Usch js men du ska se att det är lugnt!!!
  • Anettan73
    Embo81 skrev 2008-05-22 16:24:39 följande:
    Det undra jag med?! önskar att jag hade legat i min säng, men istället var jag på g till jobbet för ett överjävligt pass. Gör inte folk annat än och föder barn? Helt hysteriskt!Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-22 09:03:50 följande:
    Vad jobbar du med??? Förlossningen eller???
  • Anettan73
    SNOTCROW skrev 2008-05-22 23:15:29 följande:
    Angående fotograf! Jag har letat runt en massa på fotografer, och utifrån gallerier och priser har jag fastnat lite för Rix Foto. www.rixfoto.se Finns det någon som har erfarenheter av honom?
    En arbets kamerat hade honom... Oc han var med hela tiden... Till sist känndes det som om hon hade känt honom i hela sitt liv sade hon..
    Jag ville ha honom men han var bokade den dagen... Nu har jag Carolie Jacobsen..
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4