Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-03 10:28:13 följande:
Anettan73jag får ju inte veta när de ska ta daniel och han får inte veta när de ska ta mig...våra vänner har ju fått för sig att vi har en PAKT. Är så jä..la löjligt att jag faktiskt blir sjukt irriterad.Man vill väl för f...n inte veta när ens möhippa blir, men man vill gärna kunna planera in när ens sambos svensexa är för då blir man ju ensam m alla vardagsbestyr. Tror inte ens att daniels vänner har en jä..la aning om att jag jobbar många helger så tji får ju dom ifall de dyker upp en dag när daniel är ensamma m barnen.så jä..la respektlöst att inte tala om för den respektive just när man har det som vi har det. Usch eldar upp mig här nu känner jag...
Den möhippan jag var på i april så blev båda tagna samma dag. Vi fixade med barnvakter o hundvakter mm mm
Hon visste hans men han visste inte hennes så när vi hade uppslutningen på kvällen såg han ut som ett stort frågetecken och frågade helt stirrigt var hon hade gjort av barn o hund...
Så du ska se tärnor mm har mer koll än vad man tror... Ja inte hennes tärnor då utan det var deras toastmadame o toastmaster som fixade det..