Inlägg från: Anettan73 |Visa alla inlägg
  • Anettan73

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

AnneiLund skrev 2008-06-03 11:57:00 följande:
    Ha ha ha Värsta grovhångel inför släkten, classy!!
    Sicken graj!!!!

De e som usch vill knappt berätta det... Vi var ju på bröllop i torsdags och som sagt så är ju min käraste Tobbe då väldigt dasant. Kan bugga o heeela kittet. HAn står o löjlar sig framför mig och en annan då brudgummens mormor på 80 år fyllde kommer framragglande och drar i honom och säger vi ska bugga du o jag...
    Ja ja säger han artig som få
    Hinner mer eller mindre upp på golvet förrens han svingar henne över dansgolvet, hon flyger som en vante med benen upp och klänningen över huvudet.. HA ha ha ha... Nu skulle se det. Han står där med armen ut lite och bara tittar... När han går fram till henne säger hon... Du kastade mig.... Han ville bara dö... Märk väl dom var själv på dansgolvet...
    Jag bara vände mig om o ville dö... Men efter 30 min var hon like glad o pigg igen och söp vidare... Hon var allt ifrån nykter... Men händelsen var komisk... Han har aldrig skämts så...
  • Anettan73

I torsdags?? Lördags menar jag... Förvirrad eller vad???

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-03 12:09:47 följande:

Anettan hahahahahha f..n va ball, garvar här vid min dator ska du veta... kan se det framför mig. Stackars stackars tobbe och stackars dig (fast mest tobbe) hihihihivilken SYN!!!Men det blir ju lixom en sån sak som kommer göra festen minnesvärd... "minns ni när tobbe slängde mormor Asta över hela dansgolvet" lixom och så garvar alla
    Han blev kallad Kastaren sen...

Men det var en rolig upplevelse...

Tobbe ville bara hem... FÖrst skämdes jag ju... Men sen bara garvade jag vid tanken och det gör jag fortfarande...
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-03 12:10:11 följande:

Tur hon inte bröt lårbenshalsen för DÅ hade det ju inte varit roligt längre
    Ja det sade han med.. Så han tyckte inte alls det var kul....
  • Anettan73

Nä hon kom upp stog han där med henne och drog i armar och hade sig...

Nä det var en upplevelse som hetar duga!!!!

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-03 12:13:32 följande:

Men hörni när jag menar MED tungor så menar jag inte alls vulgo, utan en sån där finare tungkyss typ gamla filmer (där dom troligtvis inte använder tungor) eller lixom en sån där lättare variant men inte bara en puss...en lättare tungkyss UTAN synliga tungor. Det tycker jag inte alls är vulgo!Men som sagt, en sån lär det inte bli för vår del eftersom DAniel är som han är...
    Du får en snabb på kinden då eller
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-03 12:35:05 följande:

Nä jag får nog bara en eftertrycklig, lite djupare PUSS, en lite längre, innerligare puss lixom... lär inte bli en KYSS iallafall
    Tror inte d blir mer här... Känns bäst så faktiskt ör min del..
  • Anettan73
    AnneiLund skrev 2008-06-03 12:59:19 följande:
    En innerlig lite längre puss funkar fin fint här!!
    Fungerar utmärkt här med...
  • Anettan73

Ang torsdagen.

Om man inte vill se på bio, hatar det Kan liksom inte pausa om man vill gå på toa eller något

När var o hur ligger det till då...

• Anettan73

Fröken Planera skrev 2008-06-03 13:37:42 följande:

Ingenjörsbruden: Hör med Fellini då!Anettan, Om du inte vill se bion, så kan du möta upp Anja och mig på restaurangen ca 19,30.
    Låter bra. Var är restaurangen..??
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4