Inlägg från: Anettan73 |Visa alla inlägg
  • Anettan73

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Jag har ett a4 vikt på längden så det blir smalt.

• Anettan73

a wife to be skrev 2008-06-15 22:01:44 följande:

Gör ni förresten samma med vigselprogrammet?
    Nä där har jag vikt det tvärt om... Blir bäst när det är vigsel program tyckte jag....

Jag har en kanon mall till vigsel program. Om du e sugen så kan jag mail den till dig...
  • Anettan73
    Embo81 skrev 2008-06-16 10:09:07 följande:
    Får jag oxå ta del av mallen till vigselprogrammet?? embo81@hotmail.com
    Mailat iväg det till dig.
  • Anettan73
    Embo81 skrev 2008-06-16 10:10:19 följande:
    Funderar på att ha denna på festen. Tror ni gästerna fattar? Eller är det för uttjatat?TELEGRAMKära BrudgumJag vill härmed gratuleratill att du inte behöver leta meraFör damen bredvid dig är ju perfekt på alla visglad, snäll och klok naturligtvisMen tänk alla ljuva minnen vi har delat du och jaginte tar de väl slut nu bara för att du gifter dig idag?Med detta telegram vill jag för alla år tillsammans säga ett stort tackoch att du är fasligt stilig i din frack!Älskling var inte orolig, för vad jag sagt till dig nutrots allt jag avslöjar är det ingen risk att du får skit av din fruHon och jag är helt överens om att jag är din tjej...Tack för att du finns, jag älskar dig/Hälsningar från Bruden (din fru, Emma)
    Den var bra mycket bättre och roligare än den jag hade...

Hmmm kanske man kan få norpa den av dig... ????
  • Anettan73
    AnneiLund skrev 2008-06-16 10:28:55 följande:
    Hejjag skulle bli supergald om jag fick mallen, safstrom69@hotmail.comFin sminkning!!!
    Tack..

Skickat till dig med.
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 10:42:44 följande:

Emboden är superbra... tror jag oxå ska ha den, eller någon liknande. Daniel kommer ju ej ha frack... vad rimmar på kostym Jag skulle oxå gärna vilja ha mallen t vigselprogrammen *lägger huvudet på sned* anjaoemil@hotmail.com(eller är det mallen från kortdesign.se för då behöver du inte maila, då kan jag hämta den där) Jag ska provsminkas idag... typiskt för jag är såååå trött, känner hur mina ögon är helt bedrövliga... Men då får hon ju visa vad hon går för om hon ska göra mig snygg lixom
    Nä jag har inte hämtat den där faktiskt. Men från början är den kanske där ifrån...

Jag mailar den till dig det kostar ju inget
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 10:42:44 följande:

Emboden är superbra... tror jag oxå ska ha den, eller någon liknande. Daniel kommer ju ej ha frack... vad rimmar på kostym Jag skulle oxå gärna vilja ha mallen t vigselprogrammen *lägger huvudet på sned* anjaoemil@hotmail.com(eller är det mallen från kortdesign.se för då behöver du inte maila, då kan jag hämta den där) Jag ska provsminkas idag... typiskt för jag är såååå trött, känner hur mina ögon är helt bedrövliga... Men då får hon ju visa vad hon går för om hon ska göra mig snygg lixom
    Jag hade stora svarta ringar runt ögonen ska du veta. Dom fixar det... Bara bra för då vet du att dom klarar av det om du inte har sovit en blunt natten till bröllopsdagen...

Vi var 4 vrak igår. 2 hade rå festat. Jag hade bara varit vaken till 5 på morgonen och upp kl 0815, min gravida tärna är konstant trött då hon inte kan sova på nätterna...

Så d e bara bra
  • Anettan73

Fröken Planera skrev 2008-06-16 11:05:16 följande:

Nä, gick inte att öppna! Men tack båda Emma och Anettan.Jag kunde öppna Anettans..
    Mitt e ju gjort i Word..
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4