-
Ja gå in i papperskorgen och klicka på den för att återställa. Jag har gjorrt samma misstag en gång men inte med ett sådant viktigt dokumentlabbråttan83 skrev 2008-05-27 08:41:03 följande:Anne: Du kan inte bara gå in i papperskorgen och markera festprogramfilen och sedan klicka återställ? Du verkar i alla fall haft en otroligt kul möhippa! Grattis till Bandet Anja, skönt att det fixade sig!!
-
Det är 16 år sedan jag gick ut gymnasiet 2 Juni 1992Flamora skrev 2008-05-28 18:43:12 följande:Ja, tiden går fort. 10 år sen jag gick ut högstadiet i år... Man börjar bli gammal
-
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-28 19:40:15 följande:
Jag gick ut gymnasiet 96 men skulle egentligen ha gått ut 93 (om jag inte strulat så, hehe)...Så det är ju rätt många år sen... Du är ju ett år äldre än mig bara Anettan! We ar oldies but goldies
Sitter här hemma o juter. Thea sover, Zeth tittar på full frys och Tobbe är på handbollsmöte och den store drullen är hos sin pappa. Han rymde dit för jag blev arg på honom. SÅ drygt e det med 14 åringar. -
Jag har inte hunnit kolla om det är ok. Det var nu på torsdag... Vilken tid då??? Tobbe e ju inte hemma förens kl 1715 cA.
-
Hmmm vet inte hur många som inte osat.
Ska nog kolla det. -
11 som inte har osat. Var av 5 par
-
a wife to be skrev 2008-05-28 20:45:55 följande:
Godkväll Anja.Shit vad tiden går fort, det märks när man tittar på barnen, 4 år, hon börjar ju bli riktigt stor!!!Thea tog hål i öronen igår, hon var lite ledsen men klarade det hur bra som helst.Kniper lite i mammahjärtat när man ser hur stora dom börjar bliKan inte du gå in i mitt galleri och kolla vilken tiara du tycker är finast!? kramFint namn hon har.. -
a wife to be skrev 2008-05-28 20:53:58 följande:
Thea är född 1 augusti -03Alice är född 1 augusti -06Snacka om att man är förvirrad när man ska säga deras personnummerAnja 19 juli 2008 skrev 2008-05-28 20:50:18 följande:Tobbes kusin barn är med födda på samma dag. Fick åka in mitt i kalaset....
Fattar inte hur man lyckas.. _Rätt coolt -
morrn.
Trevlig hippa...
Vårt OSA går ut på fredag o det är bara 3 kvar som inte svarat...
2 nej har vi fått. Den ena var jag garanterad på men jag var "tvungen" att bjuda ändå. Min styvbror vi har noll kontakt men det kändes feel att inte bjuda honom... Sen är det ett kompis par till mig... Som har gjort allt i sin makt för att ändra men det gick inte att boka om resan som dom ska på... Sen har resten sagt ja... -
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-02 10:13:29 följande:
Så hittills vet vi att vi blir 71 stycken...Av de 14 som ej osa:t är jag iallafall säker på att 6 kommer, men övriga 8 har jag INGEN aning... Däribland Daniels pappa med fru (nix dom osa:de inte) och Daniels styvbror med fru...Så konstigt att inte ens familj osa:r. Men så är det tyvärr...Tråkigt att det är så...