• Hvidbrud

-5 kg

Ja, minst! Man borde kunna skänka dem till behövande!

• Hvidbrud

Om du vill och ger dig attan på det, så ska det nog gå! hur går det med viktnedgången?

• Hvidbrud

Jag har inte vågat mig upp på en våg ännu. Mest ör att vi inte har en hemma (jätte skönt!) Men ska väga mig måndag när jag ska till simhallen. Men det käns bra. Lite hantag börjar försvinna och jag tycker mig kunna se konturerna av min kropp, under tvåsamhetsvaddet! Det är jätte skönt! Kul att ha lust att titta sig i spegeln!

Anmälde mig till kalorier.nu igår och har fylly i. Jag ligger där jag ska enligt detras måttstock, MEN- jag får inte nog protein! Vad ska jag äta för att få in det? TYcker inte så mycket om för mycket kött på en gång.
    Några tips?

• Hvidbrud

Fettet verkar jag inte ha något problem med... äter mycket sunda fettsyror i mandlar, linfrön och annat gott! Så den stapeln kommer högt upp fort.

• Hvidbrud

Bravo, sommargrönt!
    Jag ärprecis klar på jobbat. har masserat i 5 timmar, det måste ju också räknas som motion...
    Ska ut och springa ett par kilometer i solen! Härligt!!

• Hvidbrud

Jag har syndat jätte mycket i helgen... Viltgryta med grädde och jordgubbstårta till efterrätt... Gott var det. Men igår var jag ute och spranh igen plus att jag gjorde pilates på morgonen! Det är härligt när det börjar bli skönt att "straffa" sig själv...
    Har fortfarande inte stigit upp på en våg ännu. Men borde kanske kolla måttbandet. tog ju alla ått til brudklänningen för 6 veckor sedan.

• Hvidbrud

Hihi! Har precis mätt mig. 3 cm mindre hela vägen runt, stuss, midja och byst!!
    Hoppas bara att klänningen passar när den kommer! Tänk om den hänger som en säck!

• Hvidbrud

Snackade med tjejen som hjäler mig med min klänning igår. Hon sa att där var 5cm att ta från i ryggen för at jag har snörning. Skönt.
    Ut och njut pingst solen allihopa! I köpenhamn är det karnewval, så jag ska nog få dansat av mig några kilon! (men inte mer ät 2cm... Hi hi!

Svar på tråden -5 kg