• Hvidbrud

-5 kg

IIIIHHHH!!!! Har precis fått första bilderna på min vckra vackra klänning! Lite ändringar, sen är den klar och kommer snart hem! *hjärta hjärta hjärta* Åh! Den var ännu finare än jag förestält mig!
    Har precis haft en massa kunder som bestält tapas och tagit med en massa vin, så bjöd de på vi och lite av osten osv... Oj oj oj och jag som inte komma ut ur sängen i morse, så inte har det blivit nått tränande heller... Får cykla långa vägen hem idag. Jag älskar min klänning!! Verkligen! Så himla absuryt att man kan känna så för lite tyg... men den är så perfekt!

• Hvidbrud

Ok, jag lägger upp bilderna som jag precis fått från fabriken. Kanten ska mjukas upp lite med spets och det ska sys lite pärlor på....

• Hvidbrud

Ohj oj oj, vilken helg!
    Grillkorvar vin och allt annat gott! Solen har varit fantastisk och jag har inte tränat alls!
    FY på mig!
    I morgon ska jag ta mig i kragen!
    Hur går det för er?

• Hvidbrud

Oj, det trode jag att jag hade gjort...
    Nu kan ni titta. Har precis lagt upp en bild på livet med alla pärlor påsydda och sömmen är också täkt. Så nu skulle den vara klar!

Stel i hela kroppen efter att ha lekt med en 3åring hela helgen! Så, nu till golvet och träna och sträcka ut.

Så härligt att vara ledig en dag som denna, jag ska ut och få lite färg på mina vita lår!

Sommargrönt: Du ska nog klara det och glömm inte att du inte ska stirra dig blind på vågen! 4kg fett och 4 kg muskler ser väldigt olika ut. Det kan ju va att du har en massa vätska bundet i kroppen också? (rafinerade produkter som socker och vetemjöl har ju en tendens till att göra det)

Tingeling2: ska du ha grön brudklänning!?? Häftigt!!!

• Hvidbrud

Lycka till på lörda tingeling och resten av livet också såklart! Så skönt att ha hela sommaren framför sig utan fjärilar i magen hela tiden!
    Oj, måste jobba!!!

• Hvidbrud

Vad hände med all min drive?
    Har inte gympat eller sprungit på en vecka och jag har inte lust heller... Hjälp!!! Var hittar jag motivationen?

• Hvidbrud

Kanske är det det som gick snett... Känner mig liksom nöjd. Men med dålig kost (äckiga korvar på grillen igår...) så börjar jag känna mig sådär smått förgiftad igen. Som en mycket mild baksmälla, lite småsvettig och svullen och inte så bekväm i min kropp. Nej, det är det värsta med attsköta om sig- man lider mycket mer när man låter bli och det är bar sig själv man kan skylla på.

Ni är ju jätte duktiga allihop! 4,5 cm är ju jätte bra! 2cm också så klart! Nä, ut med vågen den gör en bara missnöjd med alla ansträngningar. Kanske en sån som kan mäta fettprocenten skulle vara bättre? I don't know?

• Hvidbrud

Har strykit bröd och socker från kosten och tagit meg i kraken från och med idag. Klänningen kommer på fredag, så jag ska se hur den sitter och sen se om jag ska sy in den eller banta mer!
    ha de!

• Hvidbrud

Åh, vad fiiin du var! Det ser ju onekligen ut som om ni hadde det jätte kul! Och formen har du verkligen fått ti11!
    Lycka till!

Svar på tråden -5 kg