Sommargrönt: Precis så kände jag förra veckan när vågen pekade rejält uppåt. Men Nu har jag det ok med det. Måste lita på ögonen och känslan att det känns bätre och mindre fett. Jag kan ju SE att byxorna sitter lösare och armarna inte dallrar så mycket, du måste ju också se resultat, så duktig som du är! Vågen är en falsk vän, när man äntligen tror att den ska visa ett bra resultat, så slår den tillbaks. Tänk att några sifror kan få en att tvivla på sig själv och få en att tappa lusten totalt. Nej, jag gör slut med den, eller så ska vårt förhållande verkligen skifta karaktär, för jag litar inte på den mer!
Kämpa på! Vikten är bara ett nummer som ingen mer än du känner till. Hur du strålar av sundhet och en stark frisk kropp, det är det som syns och betyder något.
Blir ingen springning för mig idag... lite bakis efter ett par glas rödvin igår (och en del champgne) Tåler inte rödvin mer. Har nog druckit min livs-kvot! Men lite pilates och styrketräning kan jag klara! Och dansa lite i vardagsrummet i solen!