• Hvidbrud

Mikabella: har hört ånstans att det är socker som sätter sig på mage. Vet inte om det är en skröna?
    Sommargrönt: Du äter väl inte för lite med allt det du tränar, kroppen kan ju ställa in sig på svält då. Och stirra dig inte blind på vågen. Nu måste du väl börja se att du har blivit fastare i formerna!

• Hvidbrud

Precis! I allfärdiglagad mat hälls det socker i... Det är svårt att låta bli och abstinenserna är skiitjobbiga ett sånt suuug hela tiden. Men efter tre dagar är det skönt i kroppen. Lite lugnare och maten som man äter smakar så mycket mer. Det är som om sockret bedövar alla andra smaker.
    Mmm... en apelsin smakar som är man var liten...

Ska hem i helgen och prova brudklänningen för fösta gången. Nu gäller det! Ska vi se om jag har gått ner lagom eller förmycket eller för lite...

Ha det bra! (mina stackrs löparskor står oanvända och ensamma i hallen... Tungan hänger ut och de tittar på mig med sina ledsna snörhålsögon och säger att de vill ut och rastas. Jag får så dåligt samvete!)

• Hvidbrud

Tja, jag vägrar att väga mig, men jeansen sitter lite löst, och en av mina klienter, som inte varit hos mig sen i våras var inne idag och sa att jag blivit så smal. Det är ju kul att öra, men att hon sen la till att hon tyckte att jag var s¨tare innan, var kanske inte lika värmande... Men jag är absolut inte för smal, bara inte småmullig längre. Det tyckte hon säkert var gulligt... Nä det är skönt att se ut som man vill. Dess utom har jag ju inte gått ner mer än 2 kg. Så lite musklr har jag nog fått på köpet!
    Tack för att ni fins och sporrar!

• Hvidbrud

Åååhh!!! Nu har jag provat min underbara klänning! Även om vågen inte visar nått särskilt så var klänningen 5cm för stor! Hela vägen runt (good bye boops and as...)Tur jag har snörning i ryggen, för när vi spände åt passade den perfekt! Några små ändringar i underkjolen, så är den som en dröm! (även om den kom utan släp som jag hade önskat mig ) Men tjejer, det betyder att jag inte får gå ner en enda cm till! Men jag trivs ju nu, med god sund mat och motion! Ah! Et glas vin som bonus ibland kanske? Slöjan såg för jävlig ut rent ut sakt. Jag såg ut som om jag skulle på maskerad! Nä, där får jag allt tänka om!

Sov inget inatt nästan. Upptäkte att det bara var 35 dagar kvar till bröllopet och vi har så mycket kvar!!! Paniiik! Drömde och vaknade drömde och vaknade hela natten. Hoppas att jag får sova gott inatt.
    Det viktigaste är i alla fall på plats: Figuren och klänningen!

• Hvidbrud

Nej Nej! Jag kollar här fortfarande! Vill ju inte lägga ut heller nu när det bara är 33 dagar kvar!
    Hur går det för dig?

• Hvidbrud

Hi Hi! I dag sa min blivande att min gump blivit mindre!
    Är fortfarande duktig med att äta rätt. Havregrynsgröt till frukost med äpple i och linfrön och mandlar. Jätte gott! HAr packat lunshlådan med en sallad med minst 10 olika grönsager inklusive broccoli och två panbiffar med kapris, lök och persilja. Mmmm Gott! Och ett litet paket med mandlar och tranbär. Och en banan för säkerhets skull.

Min älskling är ledig idag, så han vill laga nått riktigt gott till i kväll. Han har fått instruktioner på vad jag kan äta. Det ska bli spännade.
    I morgon ska vi till sverige, till min bror och fira midsommar! Då jäklar ska jag har diet paus, för jag vill också dricka snaps! Och äta en ny potatis! Mmmm! Och gräddfil! Som "utlandssvensk" är det nog maten jag saknar mest!

• Hvidbrud

Hur har det gått för er i modsommarhelgen?
    Jag har slukat 10dagars energi förbruk i form av snaps igår... Idag mår jag lite pecka och har lust att slänga i mig en flottig hamburgare med massa dressing...
    Men, hittade en våg igår och har gått ner 9kg sen i julas!

Gick en lång promenad i sol och blåst på näset vid stranden med brorsönerna. Vackert och härligt. Öm i armarn after att ha lyft lekt och burit runt på ungarna hela tiden!! *hjärtat är uppfyllt av kärlek*

• Hvidbrud

Jag börjag bli tok stressad inför brölloppet! Så är det liksom skit samma om jag är smal eller inte när ögonen börjar stirra ut från sina mörka hålor och huden börjar se almänt körd ut och så lite kallsvettig hela tiden... Det kanske var det här man skulle ha den lilla magen till, så jag hade nått att ta av när stressen slog in! Jag som är avspänningspedagog och allt går på helvarv inför bröllopet... Inte bra alls.

Hur kan detta vändas positivt månne? Tja, bara 22 dagar kvar! (och jag har inte ens snackat med prästen... men klänningen passar! He he Man kan lätt se mina prioriteringar!)

Jobba på brudar, ni är jätte duktiga!

• Hvidbrud

Vad härligt med mamma dotter helg! Vad mysigt ni ska få det! Vi flyger till lissabon på bröllopsresa!

Tack sommargrönt för stöd! Ska nog gå! (men går ringde svärmor och sa att nu hade hon sytt ringkuddar, så hon ville veta vem som skullle bära dem! Aaahh! Jag ska Inte ha ett stort amerikanskt bröllop, kan hon inte fatta det!) Min blivade är ju helt klart på min sida (även om lite american shine tillhör hans drömbröllop också. )
    Jobbar på, äter bra. Träningen är på paus, men nu tar jag ett steg i taget. Bröllop, resa (ja!) säga förväl till min arbets partner, driva företag ensam, älska min man (hela tiden!), hitta nytt ställe att bo och kanske få en liten bebis om allt funkar.
    Oj, nu kan jag se varför jag stressar...

Tack för att man får skriva av sig! *Kram!*

Lite måste man ju få synda annars har man ju inget krut att förbränna!

• Hvidbrud

Vad härligt det låter med en sån löptur! Det inspirerar! Hade ett bra snack med en av mna klienter om att strta franchise!! Han vil gärna hjälpa att hitta investorer och skriva buissnesplan!! Iiiiihhh! Precis vad jag behövde för att se ljuset igen! Hade vernissage med två härliga kvinnor från hälsingland- så det blev några glas vin, men de cyklar jag av mig på vägen hem! (min fina indiska cykel är vääldigt tung! men väldigt fin. Jag *hjärtar* min cykel!

Ja, fy för mörka grottor!Upp i solen stumpan!

• Hvidbrud

Puff puff!!
    Jag har ätit glass idag, så jag har inget att inspirera med! Lite svårt att äta nyttigt när man bara ska hålla vikten. Får ju inte gå ner en halv cm, för då blir klänningen för stor... Och det vill jag inte. Så jag sliter med att försöka hitta balansen och inte åka upp och ner i vikt som en jojjo!

Mikabella: Hur var det på bröllopet? Blev du fin? (det är klart du blev!)

Jag går och fasar för möhippa på lördag... Min kolega har tvingat mig att jobba för hon ska till England- men jag lurar ugglor i mossen... Ha ha! Men oj vad besviken jag blir om de inte kommer... Bara en kund...

Nä nu ska jag hem och gosa med min pojkvän!

• Hvidbrud

Sommargrönt:
    Håller tummarna för dig! Nu är det din tur! Just det kilot runt 70 var det värsta tycker jag. När jag väl sparkat det åt '+'-. så var det mycket lättare att hålla och lika svårt att komma över som att komma under. Nåt psykiskt säkert! Du har kämpat så hårt, så jag tror helt säkert att du ligger under 70 i morgon!

GME76: Ja, ut med chokladbollarna! Mmmm, de låter onekligen goda, men usch, de är bara inte värt det...

Jag har varit ute och dansat Salsa i parken idag. det måste ju räknas. mer än en kvart och fick definitivt svett på pannan! Skönt...

• Hvidbrud

Mikabella:
    Vad Fiiin du är på bilden! Du liknar nästan kattungen med dina blå ögon!

• Hvidbrud

Grattis!!!Mikabella! Vad roligt!
    Sommargrönt: Hur gick det? Du ligger väl inte i sängen fortfarande
    Jag har fått gjort piopsi på en knuta i mitt bröst idag. Inte kul. Får svar dagen innan bröllopet. Men jag tror jag väntar till vi kommer hem från bröllopsresan! Den såg väldigt godartad ut så läkaren tyckte inte att jag skulle oroa mig.

• Hvidbrud

Ja, ut och spring med dig!
    Snart rycker det! Det är såååå liite kvar! Du är ändå säkert skitsnygg ändå!

Svar på tråden -5 kg