Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
ja dt eär ju jätte romantiskt. vi fick u jul klapp limousine färd av blivande svärfar.. och det är nästan en mil mellan så det kommer bli lyxigt värre
Oo, låter ytterst trevligt!!
Nä det blev vanliga liljor istället för callor, blir lite billigare.
Ja man är lite spänd på att se bilder hur det blir för alla
Bara ett par kvar nu som inte har OSA:t... det tar sig. Tror att jag ska beställa våra såpbubblor idag, av någon anledning har jag hängt upp mig på den detaljen och stressat över att jag inte ska hinna dekorera dem eller att de inte ska hinna komma alls, så det är väl lika bra att bara få det gjort tänker jag.
Ja bli behå lös, så en kostnad mindre Mellan olika sakerna åker vi i mina föräldrars cab Så behöver inte betala nått där me Men allt annat kostar typ De e fortfarande inte alla som har osat än Sitter & klurar på festhäftet nu, ska skriva en liten rad om alla. Svårt när man inte känner alla riktigt..
Nu sitter och och blir stressad och irriterad. Har fortfarande inte hört någon från kyrkan om vilken präst det blir som ska viga oss. Vi jobbar oregelbundna tider båda två och måste kunna planera in ett vigselsamtal i god tid... kyrkan har sagt att man har vigselsamtal 2 veckor innan vigseln. Hur ska man då hinna få klart vigselhäftet undrar jag!
Hmm... ska nog gå och kika lite på vigselringen så jag blir på bättre humör. Eller maila pastorsexpeditionen IGEN för att höra om vi skulle kunna få något namn!
Monken, kanske bäst att ringa? Jag fick inget svar på mitt mail men när jag ringde så fick jag veta direkt och det lät till och med som om det hade varit klart ett tag... men det är trist att man ska behöva tjata, drog mig länge för att ringa dem.
tråkigt att de inte kan höra av sig, ring till de istället o kräv ett svar nu. Vi ska ha 2 möten med våran nya präst första nästa tisdag, spännande och se vad han tycker om ändringar och ordning som jag vill ha.
Ring annars och kolla om ni inte kan få tag på präst själva, brukar finnas pensionerade präster som kan ställa upp ibland. Det var ju det jag var mest nervös för att inte ha nån som viger oss då är ju ingen mening med allt annat.
Lycka till med det nu, hoppas ni får svar snart så ni vet.
Ska försöka jaga eleven som ska fixa mig med både hår o make o se om jag kan få tag på henne, annars blir det håret själv.
Jag tog en tupplur med min ring på fingret igår. Fråga mig inte varför men det kändes som ett bra sätt att "bli vän" med den. Nu är den tillbaka i asken och jag ska inte prova den mer, bara titta på den ibland.
Jag funderar på att skippa både gästpresentationer och favors, förresten... det ger mig så mycket ångest att tänka på att få ihop dem att jag inte tror att det är värt det. Man MÅSTE ju faktiskt inte. Tror jag behöver lite träning i att inte vara så himla detaljfixerad som jag är. Det är jättejobbigt för jag kan verkligen låta det gå ut över m2b ibland, inte bara om bröllopet utan allt annat som jag ska genomföra både när det gäller jobb och fritid... Hänger upp mig på småsaker och glömmer helheten. Men jag vill inte att det ska få förstöra den här fina tiden innan bröllopet, meningen är väl att man ska njuta?
Mailade till kyrkan kl 9.02 och har inte fått svar ännu... Jag kanske borde ha ringt istället, om jag inte fått svar på torsdag så ringer jag dem då.
misstrixie, känner igen mig i det du skriver, men ja. Det är meningen att man ska njuta.