• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • Monken

Vad trist!!! När ni väl träffar honom får han ju se till att vara extra sympatisk och bra med tanke på att han är så svår att få tag på nu innan!!!

misstrixie skrev 2008-06-16 10:08:05 följande:
    Rapport i jakt på prästen: Har nu hans telefonnummer till kontoret som även är kopplat till mobilen - inget svar.
  • misstrixie

Jippie, prästen har ringt, jag har köpt en jättefin ombytesklänning och haft möte med serveringspersonalen! Nu går allt bra igen!

• misstrixie

Hörni, har man förlovningsringarna på sig i kyrkan eller hur gör man? *hjärnsläpp*

• BlivandeFruJohansson

Ja ska ha min på mej, sambon tar på sig sin ring när ja tar på min vigselring
    Grattis tjejer! Hoppas ni nu lever lyckligt & går på små rosa moln

• misstrixie
    Jag kommer ligga på mitt rosa moln och snarka när detta är över.
  • misstrixie

Nu är jag gift!!! Underbaaart! Jag är så lycklig att jag nästan spricker.

• gustafmatilda

Misstrixie: GRATTIS! Var dagen så fantastisk som ni trodde? Väntar med spänning på bilder från er stora dag! =)

• Monken

Grattis!!! Visst känns allt underbart!!! Jag väntar också med spänning på massa vackra bilder!!

• misstrixie

Tack fina ni!! Har startat en tråd med berättelse och ett par bilder finns i galleriet! *kramar*

• BlivandeFruJohansson

Stort grattis!!

• värmlandsbruden

Klicka på bilden någon gång så kommer vi upp...

• Lilla Puh78

Jag är oxå gift!! Det var så roligt! Vill göra det igen! Allt gick så bra, prästen som jag inte gillade var hur bra som helst när vi väl var i kyrkan, killarna som sjöng sjöng som gudar, vädret var minst sagt strålande, frisören och sminkösen var superduktiga, min underbara toastmadame hade stenkoll på allt hela dagen och kvällen. Så nöjd. Nu ska jag bara lägga upp bilder i galleriet, det gick inte när jag försökte nu, så ska testa igen.

Ni som inte är gifta än, ni kommer ha så kul! När nervositeten väl släppte (det var väl egentligen inte förrän jag gick ut ur kyrkan) så ville jag bara gå in igen.

Svar på tråden Juni 2008 Del 4