• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • BlivandeFruJohansson

Mm, nu är de detaljerna kvar, tex vem som ska dela ut vad i kyrkan.. Men de ska nog lösa sig

• Monken

BlivandeFruJohansson, vad skönt att det blev så bra med cateringen!!!

Trixie, visst blir man lite rörd att ens vänner fixar och donar och, som sagt, lägger ner en del pengar!

Jag provade min klänning igårkväll igen och jag vill verkligen gå ner något Kg till för att det ska kännas helt bekvämt!! Jag har 8 dagar på mig, men det är så lite som behövs att jag tror att det kommer att gå bra!

• misstrixie
    Monken skrev 2008-05-30 21:18:44 följande:
    Jag provade min klänning igårkväll igen och jag vill verkligen gå ner något Kg till för att det ska kännas helt bekvämt!! Jag har 8 dagar på mig, men det är så lite som behövs att jag tror att det kommer att gå bra!
    Det gör det säkert, det är ganska lätt att motivera sig när det gäller så lite och så kort tid!
  • Monken

Ja, jag hoppas det... Fick dessutom lite ringnoja nyss när jag såg en såå fin bild i en annan tråd! Men sansade mig. Jag tycker ju verkligen om min ring! Var tvungen att lägga in en ny bild i galleriet så kändes det bättre.

Det märks i mitt inre att det inte är många dagar kvar nu... Hur ska dagarna innan bli när jag har fjärilar i hela mig nu??

• misstrixie
    Monken skrev 2008-05-30 22:27:50 följande:
    Ja, jag hoppas det... Fick dessutom lite ringnoja nyss när jag såg en såå fin bild i en annan tråd! Men sansade mig. Jag tycker ju verkligen om min ring! Var tvungen att lägga in en ny bild i galleriet så kändes det bättre.Det märks i mitt inre att det inte är många dagar kvar nu... Hur ska dagarna innan bli när jag har fjärilar i hela mig nu??
    Din ring är jätte-jättefin! Och du jag lovar, du skulle inte vilja ha någon annan! Jag gick och nojade likadant när vi beställt (men inte hämtat) min ring. Var nästan gråtfärdig och tänkte att jag kanske hade valt fel, att det fanns finare osv. Sedan när vi skulle hämta ut ringen så var den försvunnen! De letade i nästan en timme, och under tiden hann jag ju tänka "oj då, tänk om de måste beställa en ny, då kanske jag ska passa på att ta en annan..." Men i samma sekund som jag tänkte det, liksom högg det till i magen och jag kände att neeeej, jag vill inte ha någon annan! Det är meningen att jag ska ha denna!

Så när de till slut lyckades hitta den blev jag jätteglad. Och det var skönt, då fick jag äntligen bekräftelse på att det var den ringen jag ville ha på riktigt.

Men det är med ringar som med klänningar... har man valt, så är det dags att sluta titta.
  • misstrixie
    misstrixie skrev 2008-05-30 22:34:25 följande:
    Men det är med ringar som med klänningar... har man valt, så är det dags att sluta titta.
    Det kanske gäller män också... Hehe.
  • misstrixie

Ursäkta att jag spammar tråden men jag kom ju på en sak till jag glömt berätta, våra gäster ska få små presenter i alla fall... M2b har gjort jättesnygga kapsylöppnare på jobbet med vårt monogram, som varje gäst ska få. De ska behandlas så att de ser guldiga ut, och sedan ska varje öppnare få en liten lapp med gästens namn på så blir det placeringskort samtidigt! Känns jättebra för kapsylöppnare är ju något man verkligen kan använda och inget man kastar bort direkt.

• Monken

Tack!! Och du har så rätt!!! I allt Vill absolut inte ha någon annan man. Det finns ju inte någon bättre man för mig än den jag kommer att gifta mig med!

I morgon har vi bestämt oss för att bara softa. Ska gå omkring inne i stan och bara ha det bra i solen. Båten Götheborg (stavning??) har ju kommit hit och hon är så vacker på bild att jag skulle vilje se henne i verkligheten!!!

• Monken

Det var ju en jättekul idé ju!!! Det är ju något som alla uppskattar!!

• BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-05-30 22:43:58 följande:
    Tack!! Och du har så rätt!!! I allt Vill absolut inte ha någon annan man. Det finns ju inte någon bättre man för mig än den jag kommer att gifta mig med! I morgon har vi bestämt oss för att bara softa. Ska gå omkring inne i stan och bara ha det bra i solen. Båten Götheborg (stavning??) har ju kommit hit och hon är så vacker på bild att jag skulle vilje se henne i verkligheten!!!
    Vi såg båten när den va i Norrköping, men gick inte ombord. Va hur mycke folk som helst som trängdes i kön Men gick att titta på den från kanten. Kanonstor!!

Är helt nöjd me min ring, så de känns kanon. Den är likadan som min förlovningsring men har 3 stenar i.

De lät ju kanon me dom presenterna till gästerna! Han kanske vill göra till oss me
Svar på tråden Juni 2008 Del 4