Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Mm, nu är de detaljerna kvar, tex vem som ska dela ut vad i kyrkan.. Men de ska nog lösa sig
BlivandeFruJohansson, vad skönt att det blev så bra med cateringen!!!
Trixie, visst blir man lite rörd att ens vänner fixar och donar och, som sagt, lägger ner en del pengar!
Jag provade min klänning igårkväll igen och jag vill verkligen gå ner något Kg till för att det ska kännas helt bekvämt!! Jag har 8 dagar på mig, men det är så lite som behövs att jag tror att det kommer att gå bra!
Ja, jag hoppas det... Fick dessutom lite ringnoja nyss när jag såg en såå fin bild i en annan tråd! Men sansade mig. Jag tycker ju verkligen om min ring! Var tvungen att lägga in en ny bild i galleriet så kändes det bättre.
Det märks i mitt inre att det inte är många dagar kvar nu... Hur ska dagarna innan bli när jag har fjärilar i hela mig nu??
Ursäkta att jag spammar tråden men jag kom ju på en sak till jag glömt berätta, våra gäster ska få små presenter i alla fall... M2b har gjort jättesnygga kapsylöppnare på jobbet med vårt monogram, som varje gäst ska få. De ska behandlas så att de ser guldiga ut, och sedan ska varje öppnare få en liten lapp med gästens namn på så blir det placeringskort samtidigt! Känns jättebra för kapsylöppnare är ju något man verkligen kan använda och inget man kastar bort direkt.
Tack!! Och du har så rätt!!! I allt Vill absolut inte ha någon annan man. Det finns ju inte någon bättre man för mig än den jag kommer att gifta mig med!
I morgon har vi bestämt oss för att bara softa. Ska gå omkring inne i stan och bara ha det bra i solen. Båten Götheborg (stavning??) har ju kommit hit och hon är så vacker på bild att jag skulle vilje se henne i verkligheten!!!
Det var ju en jättekul idé ju!!! Det är ju något som alla uppskattar!!