• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • misstrixie
    BlivandeFruJohansson skrev 2008-05-21 09:46:59 följande:
    Räcker de om man köper Cola, Cola light, sprite & vatten (kolsyrat) el måste man ha alkoholfri cider me? Känns som att de räcker så..
    Tror att det räcker bra med det du har köpt... vi ska iofs köpa alkoholfri cider som alternativ till champagnen men ni kanske ska ha något annat?
  • BlivandeFruJohansson
    misstrixie skrev 2008-05-21 16:58:23 följande:
    Tror att det räcker bra med det du har köpt... vi ska iofs köpa alkoholfri cider som alternativ till champagnen men ni kanske ska ha något annat?
    Då ska vi ha Champis, köpte en magnum flaska när ja handlade sist
  • misstrixie

Åhh Champis är ju så gott, hmm då kanske vi tar det vi också...

• misstrixie

Hehe... har provat och hämtat min klänning nu och hoppsan vad tight den satt. Det går att släppa ut den lite men äsch, jag går ner något kilo i stället, det känns bättre. Har ju redan gått ner 17 kg inför bröllopet så en bit till ska jag väl klara.

Men klänningen är jättefin, åh vad jag kände mig vacker. Mamma var med och hon såg allt lite tårögd ut. Tänk vad fin man kommer att känna sig sen med smink och frisyr och tillbehör också... kan knappt föreställa mig!

• BlivandeFruJohansson

Vi kommer vara prinsessor

• Monken

Trixie, vad kul!! Vad otroligt duktig du har varit som har minskat så mycket i vikt!

Min tärna var med när jag provade min klänning sist och hon hade också lite blanka ögon

Håller med BlivandeFruJohansson om att vi kommer att vara prinsessor allihopa!!

• BlivandeFruJohansson

Ja ska prova klänningen i helgen, sen ska den även tvättas. Kanske krymper lite då Men är ju 5 veckor kvar så de ska nog gå ändå

• Monken

Själv har jag 16 dagar kvar... Det har helt klart börjat kännas riktigt pirrigt nu!!!

• misstrixie

Tack hörni, jaaa visst kommer vi att vara det!!

• BlivandeFruJohansson

Har nu vart & provat klänningen, den ska läggas ut lite så den sitter lite lösare. Men ska köra lite hårdare på träningen så kommer den bli kanon

Svar på tråden Juni 2008 Del 4