• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • misstrixie

Lilla Puh, låter härligt! Ang. honnörsbordet... vi har sånt tur att det blir jämnt fördelat, mina föräldrar, hans föräldrar, tärnor, marskalkar, och så min bror och m2b:s syster. Men jag hade nog kunnat tänka mig att sätta toastmastern vid honnörsbordet, längst ut i så fall tror jag. Man borde få rätt bra uppsikt därifrån.

Känner igen tröttheten, just nu är det som att varenda liten detalj jag fixar tar fruktansvärt mycket på krafterna... har räknat ut att jag (så klart) kommer att ha mens på bröllopsdagen så nu måste jag ringa vc och be om sån där medicin som skjuter upp den, men jag drar mig för det för det kommer säkert bli krångligare än jag tror. Klänningen borde vara klar men butiken har inte hört av sig så jag måste väl ringa dit också. Gahh, är så trött på detta ringande!

• BlivandeFruJohansson

Våran bordsplacering är me färdig & har fått in den i Word så den kommer me i festhäftet Ska även göra den större som vi kan sätta upp i lokalen. Häftet till kyrkan är redo att printas ut, måste bara köpa papper..
    Våra placeringskort är färdiga, dom lejde ja bort
    Festhäftet börjar närma sig stt slut, vet va som ska va me, men de svåra är ju att få allt på rätt plats!!

Ska ni skriva nått i häftet, typ Tack för att ni gjort vår dag underbar??
    Skulle vilja skriva nått men vet inte vad..
    Vet att sambons svensexa är den 31 maj Men har ingen aning om när dom ska hippa mej, är SUPERNERVÖS!!!

Va i kyrkan i måndags & pratade me prästen, så de är avklarat Nästa gång vi ska dit är dagen D

• misstrixie

I helgen är jag trygg i alla fall för jag råkar veta 100% säkert att min ena tärna har en dejt i en helt annan del av Sverige. Vet inte när m2b:s svensexa är men jag har blivit lovad att få lite förvarning av killarna så att jag hinner göra upp egna planer för den dagen om jag vill.

• BlivandeFruJohansson

Ja skulle inte fått veta nåt egentligen utan en råkade försiga sej, eller hon visste inte att jag inte skulle veta nått.. Så därför vet ja

• BlivandeFruJohansson

Nu har ja gjort klart våra festhäften!!! Vet oxå hur ja ska printa ut dom så allt kommer rätt Känns underbart!!!

• Monken

BlivandeFruJohansson, vi kommer inte att skriva något tack i häftet, vi kommer att ha ett litet tacktal precis i slutet av middagen. Vi kommer att ha en bensträckare mellan middagen och kaffet och vi planerar att vara sista talare.

Ikväll ska vi börja med att fixa iordning placeringslapparna

Så har jag hämtat min klänning från sömmerskan idag och nu sitter den jättebra!! Det var såå mysigt att prova den nu såhär tätt inpå självaste Dagen! Har lagt upp en liten bild i galleriet

• BlivandeFruJohansson

Ja ska prova min klänning snart, hoppas den passar bra snart!
    Ingen av oss är speciellt bra talare, vi skippar gärna att hålla tal..

• lillan31

Monken: det är verkligen ingen fart i vår 7 juni-tråd!!!

• Monken

Nope, den är väldans jättetyst!!

• BlivandeFruJohansson

Nu är de inte långt kvar tills dagen D kommer

Svar på tråden Juni 2008 Del 4