Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Ja den är i vitt guld då. lite rund aktig, mjuk form. blinget sitter snett över så det ser ut som det är två ringar ihop fast det inte är det. så svårt att förklara. men ska ta bild om någon vecka när jag får hem den..
Låter jättefint!! Ska bli kul att se bild!
Nästan alla har svarat oss nu, hade sista osa igår. Mamma ska ringa sin ena bror i helgen om han inte hört av sig och sen ska m2b ringa två vänner som inte svarat. Den ena vet vi ska komma, den andra ska få barn dagarna innan vi gifter oss men vi vill iaf veta om de (om det är möjligt) vill närvara. För planeringens skull. Bara 2 par har tackat nej. En kusin som bor i USA och en kompis som ska på utbildning med sitt jobb den helgen. Skum dag, men de jobbar med konferens och har inga gäster just den helgen. Så nu sitter jag och knåpar på presentation av alla gäster, och fest-, vigselprogram.
Jag tycker ni ska kräva ersättning faktiskt har de satt ett datum som ni ska få ringarna oc på sätt och vis har ni inte varit förlvade för det har inte varit era ringar. helt klart få kompensation.
ja den i vitt var mycket bättre än den i rött guld. min är ju två delad så det går bra ihop alltså jag menar att den är två färgad
Förlovningsringarna fick vi gravyren gratis i som kompensation, får se vad vi kan få denna gång.
Monken: Det är ett väldigt användbart uttryck.
Det kanske lyser igenom att jag har barn?
grrrrrrrrrrrrr!!!!! blir såååå trött på folk!!!!! för det första gick vår osa ut igår...e fortf typ 10 stycken som inte svarat...suck.... för det andra så har vi klart o tydligt..dock trevligt formulerat att vi INTE vill ha några barn på festen..ändå kommer det 4 stycken...varför kan inte folk förstå!? o dessutom får jag jusst ett mess där en av de inbjudna fråga om de e ok att hon tar med sig några vänner till bröllopsfesten!?!! jo, men självklart! ta med alla du känner o hellst några till...öh NEJ!!! va tror hon?? hon vet att vi inte ens har kunat bjuda hälften av alla våra vänner för att vi inte har råd.... ååååh blir tokig!!
folk som frågat om de kan ta med vänner på bröllopet? är de goa eller? hus fasen tänker folk!
Vi har med sagt ej barn förutom ammande och det respekteras jätte bra. bara ett ammande och inga mer kommer. de har ju endå en bra tid på sig att fixa barn vakt och kan de inte redpektera det på en dag när det är eran dag ja då är det konstigt tycker jag.
Bellanote: jo..så tyckte vi med...ammande barn hade vi givetvis accepterat...de sover ju mesta dels ändå.... nu är det tre 1 åringar o en 4åring som kommer...o vi skickade ut vår inbjudan i januari så de har haft gott om tid på sig att skaffa barnvakt... vi har inte bara skrivit att vi inte vill ha barn med, vi har även förklarat att vi tom skickar iväg vår egen son till barnvakt för att va extra tydliga.... suck.... jaja de e väl bara att acceptera antar jag...men de e trist att inte folk förstår