• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • Bellanote

Jag har inte bestämt mig alls för ring vet inte hur jag ska göra..

• BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-04-30 17:33:23 följande:
    Vad kul!!! Berätta, hur ser de ut?
    Förlovningsringarna är i guld och lite tjockare, lite rundade kanter. Mitt vigselring är samma, fast me 3 brilijanter i Älskar ringarna redan Supernöjd! Hade gammalt guld som gom gjorde ringarna av och blev en hel del över, så blev inte så dyrt som de va saft från början För 3 ringar me gravyr & allt jobb kostade de ca 4500:- istället för 6550 Tyckte ja va kanon!
  • Monken

Bellanote, vad jobbigt!! Vet du hur du vill att ringen ska se ut och har bara inte hittat den, eller vet du inte vad du vill ha? Jag velade jättelängeoch visste ingenting, men så en dag visste jag vad jag ville ha. Hittade ingen sådan ring så vi specialgjorde den och jag är jättenöjd!! Börjar dock tycka bättre och bättre om 1-stensringar men har bestämt mig för att jag kan skaffa mig en sådan när som helst senare efter bröllopet.(om man har en smal 1-stensring kan man ju ha 3 ringar utan problem) Man har ju en hel hoper årdsagar att fira

BlivandeFruJohansson, vilket kap!! Det låter jättefint!!

• Bellanote

Nja jag visste la inte vad jag vill ha. men tågade in i en msyckes affär idag och provade och hittade en ring som var ganska bra men så fanns den inte i min stl så fick prova en i vitt guld och den var så fin! så beställde den och är hel nöjd.. är lite bling på men det är så små så det blingar inte så mycket den är jätte vacker och jag är hel nöjd..

• Monken

Men vad jättekul!!! Lite bling är ju aldrig fel!!

• Bellanote

Ja de flesta blingar för mycket och det tycker jag inte om. så fort man sagt vigsel ring så har värsta blinget kommit fram men det är inte min stil..

så är hel nöjd kan jag säga

By the way igår gick vårat osa ut och ALLA har anmält sig. så vi blir 63 st med oss. lagom tycker jag.

• Monken

Minsann, det rasslade till i sista stund då!! Vi har 4 (2 par) som inte har osat alls ännu trots att sista datum var igår. Jag tycker att det är ganska oförskämt faktiskt. Mannen får ringa dem (det är hans kusiner)under helgen och fråga om de kommer eller inte.

Beskriv ringen mer, rund, kantig, var sitter blinget?

• SeTa

Ang osa blir jag så irriterad på dessa människor som säger " Ja men nu vet ju ni att vi kommer, så vi behöver ju inte ringa toll Kicki och lämna osa."
    Varför kan folk inte bara ringa dit dom ska ringa!
    Jag blir så lack så jag ruggar..

• Monken

Jag blir så lack så jag ruggar..
    [/citat]

Lysande uttryck!! Detta med osa kan skapa mycket irritation. Vi ska sätta igång nu med bordsplacering bara Mannen har fått tag på de o-osade kusinerna. Har en liten aning om hur den ska vara så det blir nog kanske inte såå svårt.

• Monken
    SeTa skrev 2008-05-01 17:45:45 följande:
    Ang osa blir jag så irriterad på dessa människor som säger " Ja men nu vet ju ni att vi kommer, så vi behöver ju inte ringa toll Kicki och lämna osa."Varför kan folk inte bara ringa dit dom ska ringa!Jag blir så lack så jag ruggar..
    Men... vad konstigt citatet blev... hmm...
Svar på tråden Juni 2008 Del 4