Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Jag har köpt Armanis "Diamonds" och tycker såå bra om den!!
trixie, vad blev det för blommor?
M2b har sin svensexa ikväll. Det var såå kul när han blev kidnappad. Vi var bjudna på middag till ett par vänner till oss. Trodde han ja... När vi kom fram till den kommer en skåpbil körandes i full fart och så kommer alla grabbarna fram. Det var så kul att se hans min. Han hade verkligen inte anat någonting alls. Tihi!!
Jag har just kommit hem och Mannen är såklart inte hemma. Antar att han kommer att ramla in om tidigast ett par timmar...
De var ganska snälla mot honom. Han fick ta på sig en fluffig vit kanindräkt, men behövde inte hålla på att sälja saker eller så. De åkte helt enkelt in till Gröna Lund och spelade 5-kamp, sen hade de ordnat whiskyprovning och middag på ett ställe i stan. Det blev dock Mycket alkohol för älskling och han var rätt sliten när han kom hem
Kul! Vill veta när min möhppa är.. Lite kontrollfreak
trixie, vad kul! Både att han tyckte slipsen var fin och med presenten och vikten!!
Jag har precis fört över alla pengarna till värdshsuet vi ska ha bröllopsfesten på... det är lite lätt läskigt att betala en massa pangar sådär via nätet!
Vi väntar fortfarande på svar från cateringen, ska få de imorron! Farmor va nyss här me klänningen, vart lite för stor så nu ska den sys in.. Men annars är den jättefin. Hoppas bara den inte krymper mycke i tvätten Då måste ja träna mer
Men får nog göra de ändå
Jag tror att ju närmare bröllopet vi kommer desto större förbränning har vi i kroppen... Kommer nog att minska i omfång av bara farten
Vad jobbigt att vänta på att cateringen ska höra av sig!
Låter skönt om omkretsen bara försvann
Jag har en liten fundering... Vi hoppas väl alla på att vädret ska vara på vår sida under bröllopsdagen - SOL SOL SOL
Men det kan ju faktiskt vara så att det inte blir så (gud förbjude)!
Har ni då tänkt ha något omkring er då? Någon sjal eller liten jacka eller vad? Inte i kyrkan men ute på kyrktrappan/gården.
Hur gör ni?