• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • gustafmatilda

Vi kommer att ha varsin likadan röd mantel på när vi går ner längs gången, oavsett väder. Framme tar vi förmodligen av dem och ger till nån vän som kan ha dem under vigseln. Tar förmodligen inte på dem igen förrän när vi ska ut på "trappen". Vi gifter oss utomhus och har ingen trapp, men ja, där folk ska lyckönska oss. Blir (förhoppningsvis) för varmt för att ha dem på under hela vigseln.

• misstrixie
    Joakina skrev 2008-05-27 13:48:12 följande:
    Jag har en liten fundering... Vi hoppas väl alla på att vädret ska vara på vår sida under bröllopsdagen - SOL SOL SOL Men det kan ju faktiskt vara så att det inte blir så (gud förbjude)!Har ni då tänkt ha något omkring er då? Någon sjal eller liten jacka eller vad? Inte i kyrkan men ute på kyrktrappan/gården. Hur gör ni?
    Icke! Jag fryser hellre...
  • Monken

Jag har en sjal som jag kommer att behöva senare under kvällen. I kyrkan kommer jag inte att ha något och inte heller på trappan om det inte är sol.

En stor tröst om det inte skulle bli sol är ju att fotona blir så mycket bättre i mulet väder!

• BlivandeFruJohansson

Har tänkt att klara mrj i bara klänningen hela kvällen.

• gustafmatilda

Ja det ultimata skulle vara ett tunt molntäcke över hela himlen, så att himlen fungerade som en megastor diffuser. Och så ska det vara varmt, men inte sådär otäckt varmt. Det hade varit det perfekta vädret =)

• BlivandeFruJohansson
    gustafmatilda skrev 2008-05-27 18:33:59 följande:
    Ja det ultimata skulle vara ett tunt molntäcke över hela himlen, så att himlen fungerade som en megastor diffuser. Och så ska det vara varmt, men inte sådär otäckt varmt. Det hade varit det perfekta vädret =)
    Precis, varmt men inte för varmt. Inte heller för soligt Kanske finns nån snäll person som sitter uppe på molnen som kan göra de
  • Joakina

OK, ni menar att det är bättre att frysa alltså... *brr* Jag som e så frusen. Kanske ska jag se mig om efter en sjal ändå.... inödfall och att ha i bilen mellan kyrkan ohc festlokalen. Kan behöva det jag!

• BlivandeFruJohansson

Kommer säkert va svettig som en gris Nervös & lite champagne i kroppen.. Är nog hellre frusen än svettig då!

• Monken

*s* Håller med... nervositeten kommer nog att hålla mig varm om det skulle bli svalt eller så...

Idag börjar jag min semester!!! Wohoo!! Ska vara ledig 1 vecka före bröllopet och 1 vecka efter. Typ. 9 dagar kvar...

Jag blev hippad av mina kollegor igår! Det var såå mysigt! Jag och en till som ska gifta sig fick varsin chokladmassage och sen gick vi ut och åt allihopa. Det var jättemysigt och alldeles lagom!!

• SeTa

Jag misstänker att det blir möhippa i helgen. Min sambo råkade berätta att min bästa kompis var här igår när jag var på jobbet. Elak som jag är frågade jag om hon förvarnade om möhippan. Stackarn blev alldeles röd i ansiktet!

Nu tycker jag att det närmar sej med stormsteg! Känns lite i magen när man tänker på det nu!

Svar på tråden Juni 2008 Del 4