Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
usch, krya på dig!!
Vad skönt att prästen hörde av sig! Det ordnar sig ska du se!!
Prästen har inte ringt ännu. EN VECKA KVAR. Vet inte hur jag ska hinna allting, bryter nästan ihop faktiskt. Kaos på jobbet idag dessutom, allt strular just nu. Känner mig som en j*vla gnällspik men jag vill ju kunna slappna av nu! Inte stressa sönder mig.
Jag var supergnällig dagarna före bröllopet pga att jag var en smula stressad, det kändes inget kul alls!
Håller med BlivandeFruJohansson, ring upp prästen!
Mitt humör har varit gräsligt idag. Att sambon inte har ställt in bröllopet tyder på stor Kärlek!
Men imorgon är det dags! Nu ska vi äta pizza, sen ska vi ha lite spa här hemma. Allt annat är klart! Hoppas jag.
Har inget direktnummer till prästen utan bara till kansliet, och dem når jag ju ändå inte nu... Men, men... Jag vet ju att vi inte är bortglömda eftersom han mailat, så vigseln är väl inte i fara. Fast det blir så jobbigt nu när jag vet att vi ska åka dit men inte NÄR. Oavsett när det blir så kommer jag att få möblera om i schemat för att hinna.
Glad att ha er andra här. Känns som om resten av världen inte riktigt förstår hur mycket det är att göra kring ett bröllop.
SeTa, lycka till i morgon!! Kom ihåg att njuta!!! Välkommen efter som äkta maka och hustru!
trixie, helt rätt! Resten av världen har inte en blekaste aning om hur mycket det kan vara att ordna. Det är därför vi finns här för varandra ju!!
Prästen fortfarande missing in action och nu har min blivande man blivit sjuk också, trodde han skulle klara sig från att bli smittad men icke. Vi som skulle dansträna imorgon... Hjälp, det ska till ett mirakel nu för att allt ska bli klart. Men vi ska gifta oss ändå om det så blir i pyjamas och papiljotter.
misstrixie, det är rätt inställning!! Det ordnar sig ska du se!! Det skulle ju i alla fall bli helt underbara kort... med pyjamas och pailjotter menar jag.
Nu har ja blivit hippad Blev de igår! Sambon me, blev tagna tillsammans. Ni kan få läsa de här:
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2962415.html
Och skriv innan ut sista pappret på festhäftet & satt och vek alla papper. Så ska nu bara snöra ihop dom så e dom helt färdiga Skönt att va färdiga me dom.