Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Visst lät det klockrent med kapsymöppnarna!! Önskar att trixie hade kommit på det tidigare och skrivit det här så jag hade tid att härmas
Jag kan tänka mig att det kommer att vara jättemycket folk vid båten... men det ska bli kul att se en så stor båt (skepp?) på nära håll!!
Jag har roat mig nu på morgonen att skriva min blivande namnteckning. Det är ju svårt ju!!
Nyss hemkommen från möhippan, åhh vad roligt jag har haft! Blev kidnappad till Malmö av tjejerna, champagne och jordgubbsfrukost på tåget, picknick i parken, middag, dans, fest och härlig hotellsvit... Perfekt, kunde inte ha önskat mig bättre! Trött nu men lycklig. M2b fick hoppa fallskärm men lever i alla högsta grad... Underbart! Tänk vilka fina vänner vi har!
Blev möhippa för mej i helgen också!
Jag blev kidnappad från stranden, hemkörd (iklädd endast bikini) till kompisen där jag fick massa tyg och en symaskin.
Ville jag ha några kläder till kvällen vara det bara till att sy! Åh, vad fin jag blev!
Efter lite poserande iförd mycket märkliga kläder, lite vin och ost, så åkte vi ner till stan där jag fick vissa uppdrag.
Jag sålde ett Nödkit innehållande 1 kondom, 1 tuggumi, 1 ipren och 1 tampong. Dessutom fick jag ytterligare 4 par trosor (exkl mina egna) som skulle säljas.
Jag blev även utrustad med ett plakat " Vissla så dansar jag" och fik en mapp med massa olika ord på. Jag skulle hitta en hårdrockare, en rollator, en man i kostym, någon med stringtrosor, mönstrade kalsonger, en soldat, en med förarlicens för båt, m.m.
Jag lyckades hyfsat!
Sen blev jag uppplockad av en kille med mc och han styrde kosan mot grannstaden.
Väl framme gick vi och åt god mat på Butlers och sedan vidare mot krogen. Kvällen igenom var jag självklart tvungen att genomföra mina uppgifter.
Tänk vilka guliga vänner man har som ställer till med massa bus för en!
Mysigt för er båda! Själv väntar ja spänt
blev med hippad i helgen!!!
Antingen blir de nästa lördag eller lördagen efter, inte många andra dagar att välja på.. O sambons blir den 14, så kanske att de blir samma. Bara vänta att se. Trodde de skulle bli i helgen så väntade bara på att de skulle ringa på dörren. Men ikke Så bara vänta och se
Den som väntar på någe gott...
4 dagar kvar......
Snart där! Hjälp vad jag inte hunnit läsa tråden på ett tag. Hinner inte nu heller egentligen... Måste göra det sista på festprogrammet, fixa placeringskorten och skriva ut bordsplaceringen. Och säkert en massa andra saker. Har varit dålig på att gå in skorna med så lär ha såååå ont på lördag.
Nästa gång jag gifter mig anlitar jag en bröllopskordinator...