Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
BlivandeFruJohansson, jag gav upp i försöket att få min klänning att sitta perfekt "av mig själv" Den befinner sig just nu hos sömmerskan och blir utsydd nån cm eller två...
SeTa, jag har en axelbandslös Bh som sitter helt perfekt! Jag har köpt den på Change och om jag inte missminner mig finns det Change i Göteborg...
pallesj, jag har aldrig använt tandblekning, men om det står att du ska vara försiktig kanske du ska rådfråga en tandhygienist eller så innan...?
btw, sitter in mina skor ikväll igen... Tänk, om 7 veckor sitter jag och min älskade på vår bröllopsmiddag...
jag måste hämta mina skor har dem hos mamma så kag kan sitt ain dem
var hos floristen idag och fick pris uppgifter och bokade in det. blir en så vacker bukett får ge 600-700 för dne är orkideer och gerbera i den. kolla in carin1983 om ni är nyfikna för det är hennes bild jag går efter. sen får jag ge 12 kr st för extra gerbera till bords dekoration med.. inte så farligt tycker jag. blir några enkla rosor med. ska ringa veckan innan hur många jag ska ha.
blivande åh skönt att ha lokalen fixad.. måste med åka och kolla i våran vilket porslin som finns och hur vi ska ha borden och det. det närmar sig ju..
Hade tänkt att sitta in mina skor i helgen men vart fullt upp, stor röj hemma hos oss, sen har vi idag vart ute hos mina morföräldrar där vigseln ska vara och fixat iordning med deras trädgård, bryggan m.m
Seta Jag köpte en Una Bra (unique bra) som jag ska ha till min axelbandslösa klänning, ska funka jätte bra säger de som provat såna,
Blir nog inget med tandblekningen Vågar inte, får beställa tid hos tandläkaren för putsning istället.
Hur går det för er alla annars?? Börjar snart tycka det är lite tråkigt, har ju inget kvar att göra så börjat tappa känslan o glöden för allt, men den kommer nog tillbaka hoppas jag.
Skrev ner igår ett förslag till löftena så som vi vill ha de, får se vad prästen säger om det
Idag är vårt OSA-datum! Flera svar har trillat in i sista minuten men vi saknar svar från fyra personer (två par). Får väl påminna dem om de inte hör av sig under kvällen eller imorgon under dagen. Inte för att det är så vansinnigt bråttom egentligen men det är ju flera saker som hänger lite i luften nu innan man vet exakt vilka som kommer, som jag är sugen på att ta tag i...
pallesj,
Låter smart att inte chansa med tänderna. En putsning gör ju att de genast känns fräscha och det räcker ju så länge man inte har hemskt missfärgade tänder.
Vi har vårt osa om 10 dagar och har fortfarande 8 som inte svarat alls... jag vill veta jag vill veta jag vill veta jag vill veta!!!!! Vill ju kunna sätta igån med bordsplaceringen, placeringskort och så. Ju.
vårt OSA är om 10 dagar med och det är 40 pers som inte svarat ännu.. många som frågar om klädkoden men de har inte osat ännnu.. vet inte hur jag ska göra!! tycker det är dålig stil. inte ens mormor eller farmor och farfar har svarat ännu.
Många av våra vänner har sagt att de "ju inte behöver osa eftersom det är självklart att de kommer, men det osar för sakens skull"
Det är säkert så det är för dig också Bellanote... Fast det är ju dålig stil ändå! Som brudpar behöver man ju veta i god tid!!
Ska kolla med mamma (som har hand om osa) imorgon hur läget är. Vi har ju flera som inte kan svara i tid pga graviditeter och ålder. Men vill kunna sätta ihop festprogram med placering och presentationoch allt.
OT: Sitter och kollar Parlamentet i ögonvrån. Måste bara säga att jag är kääär i Björn Gustafsson. Fel att säga så här när man ska gifta sig snart, men ett litet lammkött måste man få titta på.
Iaf. Tror jag hoppar Beta+. Har köpt en påse morötter ist. Får se hur det funkar, det har funkat förr för mig. Sen funderar jag på om man kan köpa ngt (har för mig att det hette silika) som stärker naglarna. Mina har blivit helt hopplösa och bara skivar sig hela tiden. Vet inte om jag kommer kunna ha dem så långa som jag tänkt inför bröllopet.
jag kör sån hand kräm som stärker naglarna med och det funkar jätte bra på mig, jag är så dålig påatt komma ihåg att ta tabletter nämligen..