• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • Lilla Puh78

Grattis till oss på 1-årsdagen!

Det är ju bara 7½ vecka tills man står brud nu. Lite pirrigt är det allt...

• Joakina

pallesj: Nej jag har inte funderat något vidare ihärdigt ännu. Men det är ju dax att börja kolla runt.

Är ni alla "ifas" med planerandet?
    Själv är vi hyfsat i fas. Inväntar osa-dagen för att däefter gå vidare när man har själva facit med antalet. Men just nu - lugnt

• ollesmamma

ja, här känns det oxå lungt.. men fick lite panik o fjärilar i magen nu när jag såg att det bara är 7½ vecka kvar... weeee.... ska ha möte med prästen imorrn och med fotografen de 29e..sen går vår osa ut den 1 maj... jisses e verkligen inte långt kvar..sååå spännande!

• pallesj

Nä nu närmar det sig snabbt hihi 65 dagar kvar, hmmm Men vad roa sig med så länge, allt e ju klart. Fick ett tips i en annan tråd idag om text på psalm till blomstertids melodin som passade bättre till bröllop

• Bellanote

Åh för mig är det nog 11 veckor kvar. men måste börja sola så jag har lite fin färg måste börja med det denna veckan för man ska ju inte sola varje vecka i början för att vänja..

• pallesj

Hmm ja det kanske är en idé att börja sola lite så man inte är jätte blek på stora dagen

Bellanote skrev 2008-04-16 16:47:10 följande:
    Åh för mig är det nog 11 veckor kvar. men måste börja sola så jag har lite fin färg måste börja med det denna veckan för man ska ju inte sola varje vecka i början för att vänja..
  • Monken

Vi har börjat äta betakarotentabletter idag för att ge solen lite hjälp på traven...

Mannens kompis ringde just och ville ha en namn och telefonlista på de män som är bjudna på bröllopet... Hmm...

• Lilla Puh78
    Vad var det för psalm?  Sitter och funderar på psalmer nu, och älskar "Den blomstertid", men den är ju väldigt mycket skolavslutning...

pallesj skrev 2008-04-16 16:25:59 följande:
    Fick ett tips i en annan tråd idag om text på psalm till blomstertids melodin som passade bättre till bröllop
  • MsSandra

Idag har jag fått telefonnummret till kantorn.. och skickat in hindersprövningen till prästen (vi ska gifta oss 30 mil bort.. så den mesta kommunikationen sker via mejl/telefon/brev..) men nu tror jag allt är klart inför kyrkan *weei* prästen tyckte tom vigselprogrammet såg bra ut :P

Nu är det bara 1 ½ månad kvar typ :o

lycka till alla!
    MVH Sandra

• Bellanote

nu har jag varit och solat. åh vad härligt..

betakoroten tabletter vad är det?

Svar på tråden Juni 2008 Del 4