• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • Bellanote

2500 kostar hår för mig och 500 för smink.. tycker 1000 låter mycket..

• Monken

Mitt hår kommer att kosta ca 1200:-, sminket kommer jag att göra själv...

• pallesj

Spännande, hmmm Beräätta sen hur det blir och vad!!!

misstrixie skrev 2008-04-14 19:17:56 följande:
    Hihi, min syster skrev nyss på MSN och bad om kontaktuppgifter till alla mina tjejkompisar... det vankas nog möhippa!
  • BlivandeFruJohansson

Vet att ja kommer få en möhippa, så börjar bli nervös nu när ni pratar om de. Mina systrar & vänner viskar ibland och ja får inte veta.. Hatar hemlisar

• pallesj

MMM känner igen det där hihi Vill gärna veta iaf när de bestämmer att hitta på nåt och gärna vad o kanske tom få vara med o bestämma nåt hihi

BlivandeFruJohansson skrev 2008-04-14 21:16:38 följande:
    Vet att ja kommer få en möhippa, så börjar bli nervös nu när ni pratar om de. Mina systrar & vänner viskar ibland och ja får inte veta.. Hatar hemlisar
  • misstrixie
    pallesj skrev 2008-04-14 21:13:23 följande:
    Spännande, hmmm Beräätta sen hur det blir och vad!!!
    Spännande är bara förnamnet, jag håller på att bli tokig av nervositet här... Trodde inte det skulle kännas så pirrigt men nu när det känns på riktigt att det kommer att hända så blir jag nästan illamående av alla fjärilar i magen!

BlivandeFruJohansson, ohh vad kul och spännande! Tycker också det är jobbigt när folk tisslar om sånt man inte får veta...
  • pallesj

Hör la till att man ska vara nervös för sin möhippa, men är man kontrollfreak som jag så är man Brukar vara jag som ordnar allt eller iaf är med o ordnar, får la se vad o om mina vänner fixar nåt hihi. Förhoppningsvis känner vännerna oss så de inte gör nåt vi inte tycker om vill ju ha en bra möhippa att minnas på ett bra sett,

• BlivandeFruJohansson

När min syster gifte sig va ja som fixade me hennes möhippa och vi gjorde bara saker som hon tyckte om. Åkte Gokart, massage, resturang, utekväll, m.m. Så tror hon kommer göra nått sånt för mej! Dom vet att ja absolut inte gör nått aom ja inte vill, tex gå på stan i fula kläder och sånt! Det är de värsta ja vet!!

• MsSandra

Jag kan inte riktigt fatta att det närmar sig...det är så långt bort men ändå alldles för nära (om någon nu fattade vad jag menade haha).. fortfarande en del att göra fast jag ligger bra till i planeringen..

Hindersprövningen - check...
    Efternamnsändring - check...

Lycka till alla!
    MVH Sandra

• BlivandeFruJohansson

Sandra: Dom papprena är vi me klara med, och de e ju de ända man behöver Fast mycke roligare blir de ju me allt annat

Svar på tråden Juni 2008 Del 4