Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
de e lite små ändringer i ordföljden på ett par ställen.... han kommer tex bara att säga våra förnamn o efternamn inte alla mellan namn..vi tyckte de lät så uppstyltat... i löftena ahr vi ändrat slutet: tills döden skiljer oss åt... till: nu och för alltid.. den texten har vi på våra inbjudningskort och festheften o kommer även att finnas på tackkorten så det är som en röd tråd liksom :)
Nu och för alltid... Vad fint! Gör det nåt om vi härmas lite?
undrar jag med Att man inte kommit på det att man kanske kan byta ut, låter bättre med Nu och för alltid än tills döden skiljer oss åt-
Ska jag nog med köra med hih Vi ska ha ett stor röj i lägenheten i helgen var det tänkt haha. Den ska besiktigas snart och vill ju inte att det ska se ut som ett bombnedslag då
Nu har jag börjat sitta in mina skor
Idag var vi och träffade kantorn och pratade igenom musiken och det kändes jättebra! Vi bestämde att vi ska ha A Trumpet volontary som ingång och sedan ska vi ha en utmarsch som jag inte kan skriva här eftersom det finns gäster som läser lite härinne... Man vet aldrig ju.
Vi ska inte ha någon solist, utan organisten ska spela ett musikstycke som heter Skärgårdsidyll. Hon föreslog det själv och provspelade det för oss. Det var otroligt mysigt att sitta där uppe på läktaren och lyssna på musiken som ska spelas på vår vigsel!!!
Jag tänkte oxå att vi skulle ha trumpet volontary som ingång....men har inte hunnit prata med kantorn. Låter det bra på orgel?
Nu är tårtan äntligen beställd. Eller bokad ska jag kanske säga, för det är inte bestämt ännu vad den ska innehålla. Åhhh vad svårt. Jag får välja "vad som helst". Men det finns ju så mycket gott! Några tips?
Ja, den är jättevacker på orgel!! På trumpet är den oslagbar, men vi känner ingen som spelar trumpet, så det blir orgel!