Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Båda mina systrar har köpa Free Bra 8tror ja de hette..), det är en behå utan några band. Får se om de funkar
jag vet inte om jag kan ha någon bh undet min för den är så låg i ryggen där bak.
min klänning är också låg i ryggen så jag kan inte ha vanlig bh men köpte en unique bra,
Finns det inte Bh:ar som är axelbandslösa och sedan går som ett kors nedåt midjan? Eller fabulerar jag nu...?
nej det finns, men inte i min stl.. finns la svin dyr men vill inte lägg aut över 400 kr p åen som jag kanske bara kommer använda 1 gång.
Ja, det är förståss sant...
Mannen satt häromdagen och förfasade sig lite över att den kostym han köpte kostade väldans många pengar men jag talade genast om för honom att han kan i alla fall använda sin kostym många flera ggr medan jag ju inte direkt har någon användning alls av min brudklänning. Fast man kan kanske sy om den eller så...
Kan det vara så att du ska ha Kallor?? Det är fint i bukett!!
Det ska bli så kul sen framåt sommaren att läsa allas berättelser och se lite bilder från bröllopen!!!
Ja det ska bli spännande. måste in till kontoret imorgon och lägga in om ledighet där vid bröllopet. tar tors-mån så får man vila upp sig en dag med efter..
Vi ska egentligen inte ta någon sommarsemester eftersom vi ska ta semester sedan hela november, men jag planerar ändå att vara ledig nästan 2 veckor runt den 7:e. 1 vecka innan och 1 vecka efter. Sparade lite semester förra året så jag kan unna mig lite extra i år
Förresten, vi bokade transport mekkan kyrka och värdshus igår. Beslutade oss för att vi ska åka häst-och vagn. Det är bara ca 900 meter, men man ska ju ta sig dit på något sätt och vad kunde vara mer romantiskt??