Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
betakarotenet gör att hyn blir brunare. Finns på hälokostbutikerna! Jag åt det förra våren och bleb brun jättesnabbt!
Monken! Hur många dagar är det kvar exakt för oss?
Du har ju alltid superkoll
Att det gör!! Vi ska träffa vårt toastmasterpar nästa lördag och prata lite om vad vi önskar att de ska göra. Så ska vi träffa fotografen (svärfar) nästa söndag och prata lite om vad vi önskar att han ska göra.
Jag känner mig inte helt klar men NÅT. Jag har så många projekt på gång...så det har blivit alldeles för mycket...Jag har släppt på alla krav jag hade på bröllopet först...För det är ju inte roligt om bröllopsplaneringen blir ångestfylld....Men nu är det som sagt inte så långt kvar...och jag längtar som f-n
lillan31, ja det ska ju inte alls vara kravfyllt att planera Bröllopet!! Jag har njutit hela vägen, men måste ju säga att jag stundtals varit stressad över diverse saker. Då har jag påminnt mig om att det enda viktiga är att vi säger våra "ja". Ingenting annat är ju viktigt i jämförelse!
Lina_K mina tabletter heter beta+ och är köpta i en vanlig häslokostbutik, men det finns även att beställa på nätet. naturpost.se har bla.
Tack!
Här är en text som man kan ha till blomstertid;
( text: Christina Lövestam)
På bröllopsdagen ber vi till dig som kärlek är. Du lever mitt ibland oss i glädjen nu och här. Vi prisar dig som skapar och känner allt som sker.Förnyare av livet, till dig, vår Gud, vi ber.
Om kärlek som får djupna, förlåta och förstå, om kärlek genom dagar då mörkret skall förgå, om goda, ljusa dagar då lyckan vänligt ler, om trohet i vår kärlek, till dig, vår Gud, vi ber.
Om kärlek och gemenskap som rymd och frihet bär, om möjlighet att växa till dem vi innerst är, om hem där barn och vänner oss band i livet ger, om glädjen i vår kärlek, till dig, vår Gud, vi ber.
Om kärlek stark som döden och liv som föder liv, om aktning för varandra och nya perspektiv, om ömhet från ditt hjärta som allt med kärlek ser, om godhet i vår kärlek, till dig, vår Gud, vi ber
Lilla Puh78 skrev 2008-04-16 20:01:10 följande: