• Humlanhubbe

Vad spräckte Er budget?!

Är lite nyfiken på vad som spräckt just Er budget?!
    För vår del är det min blivande mans kläder..sjukt snygga men ack så dyra

• Svar på tråden Vad spräckte Er budget?!
  • konichiwa girl

"Flytande budget"... Det var ett bra uttryck. Det har vi också.

• saragran

:D diggar också uttrycket 'flytande budget' - det är nu lagt till handlingarna och så känns det mycket bättre :)

• tolonta

Japp, anser mig inte behöva följa en budget till punkt och pricka. Jag gör ju inte några onödiga inköp ändå...? Allt jag köper är väl nödvändigt, på ett eller annat sätt..?

• konichiwa girl

Jag köpte ett andra par skor igår. Och så har jag två väskor... Heh. Och ett diadem som jag inte kommer att använda. Men i övrigt är jag ganska sansad!

• Mrs Fairy

Det var inte riktigt inräknat att ha en frisör för 2500 kr. Där sprack det

• kikalt

Klänningen och alkoholen blev dyrare än beräknat.

• Kanada Hjarta Sverige

resan till sverige (fran Can) for vart brollop.... gar av stapeln pa 20000kr i runda svangar.... dyrare an vantat att aka hem i augusti! iiix! men underbart kommer det vara!
    +ringarna
    +min klanning - med extra, sloja, underklader, harsmycken etc

trodde det skulle vara latt att hofta till det hur mycket allt kostar - men man har verkligen ingen koll forran man ar mitt uppe i det - sa jag haller med tidigare inlagg "flytande budget" ar nyckeln till framgang! ;)

• Miss Blue

DJ - spräcker vår budget!
    Tyvärr hade min M2B hand om att fixa musiken, vi hade tänkt ha DJ in a box men han väntade liiite för länge och nu är det uppbokat i närliggande städer....trist! Så nu kommer det antagligen att bli en riktig DJ istället (dubbelt så dyrt!!! )

Fniss jag känner igen det där med att handla en massa prylar med pengar från egna kontot Fast jag har försökt att spara de flesta kvittona, får väl en chock när man ska räkna ihop hela kalaset!!!!!

• Humlanhubbe

Kanada hjärta sverige:Jag känner igen det där..man vet aldrig hur mkt slutnotan blir förrän man är klara!Jag själv hade inte en susning innan märker jag NU..nu när mkt är inköpt,bokat o beställt mm..

• jelikr

Vi har oxå en flytande budget , sen blir det mycket dyrare än vad jag tänkt mig (inte vad m2b tänkt sig dock:) ) men jag vet eg inte vad det är som kostat så...
    Det är nog mycket småsaker , men jag har gjort det mesta själv med billigt papper osv , kommer inte fixa naglar , sola eller sånt , hittat billiga skor både till mig , m2b och barnen , så jag vet eg inte vad som kostar...

Det är väl som dom säger "många bäckar små"!!!

Svar på tråden Vad spräckte Er budget?!