Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 2
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Hej alla
Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?
Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)
------
Tråden stängdes så nu fortsätter vi här
Romantica ligger på Bergsgatan. De är verkligen super trevliga. Var där förra året när jag fick äran att vara tärna åt min bästa kompis. De hjälpte henne verkligen att hitta drömklänningen. Hon blev riktigt vacker utan att bli ruinerad =)
Verkar inte som om någon gillar Cinderella vid Hansa. Kommer inte gå dit där själv. Var där förra året och vi gick nästan direkt på grund av röran och att de var så otrevliga och ohjälpsamma.
hahaha... antar att du menar sy upp - alltså custom made?! hahaha dumma jag!
Jaha så den butiken heter Romantica =) Har åkt där förbi många gånger och tänkt att "dit in måste jag", så där ska jag absolut titta in sen =)
Behöver ett tips på tygaffärer!
Har ni bra koll på sådana affärer? Jag kommer inte från Malmö från början och jag känner bara till stoff och stil ute på svågertorp. Behöver lite andra tips på bra ställen...
Kan ni hjälpa mig?
Nu har jag kopt min klanning! Det gick mycket snabbare an vad jag hade forvantat mig :)
Jag har tittat lite pa klanningar i Aberdeen, men nu var jag i Malmo ett par dagar och var bland annat inne pa Palm design, dar jag hittade precis en san klanning jag ville ha! Sa himla vacker ar den, och jag kanner mig verkligen superfin i den. Det kandes lite trist dock att lamna kvar den i Malmo, men men...
Hur har det gatt for er andra?
Åh så kul att du hittat klänning! Underbart!
Jag var inne i Lund på en utförsäljning igår. Damen som hade butiken var hur otrevlig som helst så jag gick ut lika fort som jag kommit in.
Ska försöka sluta i tid i morgon så jag kan köra till Staffanstorp och titta där. Finns en butik som ska ha mycket. Sen i helgen ska jag nog till Palm och Romantica här i Malmö...
Det finns en tygaffär i Staffanstorp som jag har för mig är bra.
Tygmarknaden
Kontaktperson: Edel Larsen
Kastanjevägen 17G
245 44 Staffanstorp
Telefon: 046-25 77 11
E-post: info@tygmarknaden.se
Hemsida: www.tygmarknaden.se
Tack GladaEmma!
Shit - upptäckte att butikerna inte har öppet på lördag ju... =(
Hur går det för er allihopa??
Själva ska vi troligtvis åka å kolla på en dukning i lokalen imorgon *hoppas* Behöver lite tips ju!!