hahaå jag då!.. när vi postade våra inbjudningar kom vi till vår mardröm, en av inbjudningarna som skulle till m2b's kusin i örebro, KOM FEL!.. JAG hade skrivit fel adress.. shit!.. så jag fick ringa dem jag skickat fel till och be dom skriva rätt adress och posta om dem!.. dem kom fram till slut, men det roliga av allt, dem jag skickat fel till och m2b's kusins man var jobbarkompisar och kände tydligen varann .. haha.. tänk vad världen är liten.. jag looooovar att dom kommer dra upp detta och göra ngt roligt av det på dagen D.. å jag kommer väl ligga dubbel å golvet
fyffy skrev 2008-05-19 15:34:37 följande:
Jaha.. pratade precis med mamma som sa att de inte hade fått någon inbjudan idag.. vad less jag blir.. postade dem i fredags.. förmodligen nån nisse till brevbärare som sorterat fel.. inte poppis! Oron väcks.. tänk om fler inte får sina och tänk om de försvinner..
[/citat]
Ankan80 skrev 2008-05-19 15:38:02 följande:
[citat]
Har ni rätt porto på? Det var min värsta mardröm att jag satt för lite. Kontollvägde det på jobbet = 22 g. på utlämningsstället 18 g. Tydligen var det senaste rätt för det kom fram.