Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

ja denna sommar kommer gå skitafort har jag en aning om!

det står väl inte på förrän det är midsommar, sedan kommer man (iaf jag) jobba häcken av mig i juli, och i början av aug, sedan ståndar allt småfix ända fram tills det är dax, tror sommarens 3 månader är dem snabbaste på året.. iaf dessa

• Snart fru Wennerström

en sak jag tänkt på, vet ni tjejjer hur det funkar med allt det praktiska sedan ang namnändring??.. jag menar måste jag själv sedan ringa runt till försäkringsbolag, fack, a-kassa m.m för att be dom ändra om mitt efternamn lr sköts sånt automatiskt i och med namnändringen??

• Snart fru Wennerström

sånt kan jag bli hysteriskt stressad över, det räcker att jag har typ 20 kort i plånboken som jag måste byta namn på!

• Snart fru Wennerström

ok, jag som inte är så insatt, klassas a-kassa och facket som "statliga bolag" .. hehe

annars precis som du säger kärlek 08, körkortet och betalkortet är viktigast, och även det som jag kommer prioritera först!

• Snart fru Wennerström

Oj vad ni skriver tjejjer ..

välkommen alla nya!!

Nu har vi träffat prästen, kändes riktigt bra, och väldigt verkligt!.. såg allt framför sig..
    Vi gick igenom allt tillhörande vigseln mm.. ååååh va vi längtar!!..

• Snart fru Wennerström

sitter lite smått med gästpresentationerna IGEN!.. haha!
    Vi frågade prästen igår om han ville göra oss sällskap under middagen, och det ville ha, så nu måste vi försöka få ihop ngt till honom med, inte det lättaste. Någon som kan hjälpa mig lite på traven?

Bör få med att jag är den första konfirmand som han viger och att han även konfirmerat min syster + kanske ngt mer lite roligt

• Snart fru Wennerström

haha då är vi i samma klubb du å jag .. fast lite småpill som att göra gästpresentationerna, festprogrammen, skriva ut allt, göra placeringskort finns det allt

ska du inte ha ngn bukett? ..

• Snart fru Wennerström

hihi ok .. önskar också jag hade vänner och bekanta som kunde ställa upp och köra bukett, uppsättning, smink osv.. Verkar vara så många som har det, pengarna drar ju iväg.. fast vi får vara glada då vi har en solist i släkten som enligt oss är en suuuupersolist!, Hon röjjer!!

förväntansfullbrud skrev 2008-06-03 12:23:03 följande:
    Jo just det, den gör mamma
  • Snart fru Wennerström

idag har vi varit mer på stan och betalat m2b's och bestmans kläder, fick ju skattepengarna idag .. katjing!!$$$$..

• Snart fru Wennerström

åh himmel vad ni skriver!!

jag tycker småpillet är SÅÅ kul ..
    tårtan ska jag försöka mig på själv, är det bestämt nu, beställde lite saker igår.
    Hår och smink kostar 1000kr, och då ingår konsultaion av båda, samt hjälp med påklädning på dagen .. tycker jag är bra pris!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)