Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

matildaochniklas;
    hur ser din klänning ut föressten?

• Snart fru Wennerström

Ååhhh va söt den var

matildaochniklas skrev 2008-05-19 20:03:13 följande:
    Nu har jag lagt upp en bild på min klänning. Jag håller dock på att gå ner några kilo så jag ska snart ta en ny lite fräschare bild
  • Snart fru Wennerström

jaha!.. här har du en 22åring!

matildaochniklas skrev 2008-05-19 22:45:44 följande:
    Tack så mkt! mm, jaghåller med dig, det är trögt. Men att vara snygg på sin bröllopsdag är BRA motivation.Jag kan nog inte skylla vara sig på någon graviditet eller åldern, jag har ju inga barn och jag är ju faktiskt bara 20 år
  • Snart fru Wennerström

*fniss*.. kanske ngn överraskning på gång

matildaochniklas skrev 2008-05-20 10:22:25 följande:
    Min moster ringde imorse och sa att oj, va tidiga ni var med att skicka ut inbjudningarna. När hon gifte sig för nåt år sedan visste jag ingenting och inbjudan kom två veckor innan bröllopet. Men vi är ju alla olika, som tur är Men hon sa aldrig om de skulle komma eller inte, hon frågade bara vad min m2b heter i efternamn. Jag undrar varför hon ville veta det
  • Snart fru Wennerström

*Fniss*
    Nu har jag beställt en banderoll med våra namn på, att ha i festlokalen
    Har även beställt cd/dvd-fodral som vi skall ha till vårt bildspel som vi skall skicka ut som tack istället för tackkort

• Snart fru Wennerström

Ngn som har tips på vad man kan skriva som text att ha vid vår presentbox. vi har ju bara önskat oss presentkort/pengar som alla kommer få lägga i en box eller liknande som jag skall piffa till, och bredvid där skulle vi vilja ha ngn bra text, lite klachig sådär, gärna ngt rim där det framgår att vi inte kommer öppna några kuvert och att det är fritt fram att lägga ner sin gåva.
    har försäkt min på att rimma ihop ngt, men blir bara blää, skulle behöva lite puff

• Snart fru Wennerström

ja .. från calligraphen .. fanns massa nytt där nu, var ett tag sen jag var in där.. fanns till och med en vägskylt, där det stod typ " kalle & annica's bröllop 6km" .. *hihi^^

• Snart fru Wennerström

Kärlek 08;
    hehe ok

va bra att klänningen fanns!

idag fick vi hem hindersprövningen, bara tuta å köra!

• Snart fru Wennerström

ngn av er som har tips på ngn slags sysselsättning för gästerna?
    tipspromenad går bort direkt då det är ett bostadsområde och ungarna där skulle riva ner frågorna direkt ..

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)