Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

äckling.. vilka marscher har ni valt? tips på en psalm är "vi lyfter våra hjärtan" den är vanligt förekommande under vigslar, och har en trevlig text .. den skall vi ha, sedan även "på bröllopsdagen ber vi" (melodi "den blomster tid nu kommer", fast med annan text)

• Snart fru Wennerström

kom nyligen hem från IKEA, har varit där och handlat dukar, gardiner och vaser till bröllopet

• Snart fru Wennerström

ojj, det skulle vi också behöva göra, ordaniser upp asså .. men är rädd för att vi skulle behöva storlek "flyttkartong".. haha.. hela vårt datarum är som ett förråd just nu, har knakat in massa i klädkammaren med .. men vi försöker bubba upp saker pö om pö till svärföräldrarna då och då när vi är där på besök, hellre sakerna står där än här hemma .. hehe

Kanelisen skrev 2008-06-04 21:11:59 följande:
    Jag kom oxå precis hem från ikea! Kollade in eventuella blomvaser som vi ska köpa om det inte finns passande på vår festlokal. Köpte även lite minde "packlådor" med lock för bara 6 kr styck, att ha allt vårat småpyssel i tills det ska användas på bröllopet. Härligt, jag älskar att sortera och organisera!
  • Snart fru Wennerström

Shit så stressad man blir då! gick just "igenom" vår bröllopsmapp här på datron och blir toookstessad fastän vi har typ allt bokat å så... allt detta småpill, små saker osm ska köpas osv osv.. men trots det tycker jag de e kul.. kan bara inte hjälpa att se hela listan framför mig

• Snart fru Wennerström

för att många församlingar inte ser den som en psalm för att den inte står med i psalmboken, utan har en omgjord text.. frågade vår präst om det när vi hade vårt samtal, och han såg inga hinder i den iaf, tvärtom att den mer förtydligade budskapet!.. ska bara höra med församlingen nu

linil skrev 2008-06-04 23:19:02 följande:
    På bröllopsdagen ber vi.... Varför skulle inte kyrkan godkänna den?
  • Snart fru Wennerström

lite OT men viiiilken sommarvärme vi hade förra veckan, nästan liiite för varmt för min smak.. men härligt dock .. Låg på stranden heeeela helgen nästan .. brände upp mig lite
    .. nu skulle det tyvärr bli lite sämmre väder, märker det redan ..
    varit lite dött i tråden nu i helgen så jag antar att ni andra också njutit av värmen

• Snart fru Wennerström

jaha, bor ni långt upp??

avil skrev 2008-06-09 13:30:39 följande:
    snart fru wennerström-jag har jobbat hela helgen...jag bara njuter i värmen.Vi har bara haft en vecka fint.Men nu regnar det.O innan den fina veckan var det frost o kallt.
  • Snart fru Wennerström

aha ok.. då kan jag förstå att det varit med lagomt väder hos er

avil skrev 2008-06-09 13:36:55 följande:
    norrbotten...södra norrbotten. Piteå/luleå trakten...
  • Snart fru Wennerström

nja, festprogram är vi lååångt ifrån färdiga med.. men annat småpill börjar ta sig .. gjorde färdigt tärnkorgen idag, som vigselprogram, rispåsar och näsdukar skall ligga i .. och skriver lite smått på gästpresentationerna då och då
    Tutik och Prasart skrev 2008-06-09 14:15:04 följande:

ooo himmel vad det var många som har kommit med på listan nu.Det var i och för sig ett tag sen jag var här inne och tittade.Jag har precis lagt på hindersprövningen på brevlådan.Får man se om man får gifta sig eller inte.För hoppnings viss ska det väll inte vara några problem alls.Hur går det för er alla med alla planer och allt?Börjar ni bli färdiga med allt ni har funderat på, festprogram, köpt allt till dukningen och bestämt blommorna med mer.
  • Snart fru Wennerström

är jag helt fel ute nu, eller var det i "våran" tråd som ngn var ute efter en specifik liten handväska, hade för mig ngn visade en bild, men minns inte vem det var isåf.. om inte, glöm detta ..

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)