Någon som vill hänga på o pulverbanta?
Hallå
Är det någon som vill hänga på o pulverbanta?
Jag började för ett par dagar sedan... har redan gått ner något kilo... men är så galet hungrig i dag, så det skulle vara kul med sällskap och stöttning!:D
Hallå
Är det någon som vill hänga på o pulverbanta?
Jag började för ett par dagar sedan... har redan gått ner något kilo... men är så galet hungrig i dag, så det skulle vara kul med sällskap och stöttning!:D
jag synda i dag.. men jag va sååå hungrig efter min långpromenad jag åt två smörgåsar ganska mörkt bröd men ändå... nu e det slut med det jag ska klara det ...
jag kunde faktiskt inte hålla mig utan vägde mig imorse efter bara 2 dagars pulver...och vågen visade redan på -1,6 kilo!!
Det om nåt gör ju att man blir peppad att fortsätta
Hoppas det går bra för er andra.
Nu ska jag hälla i mig en jääättegood (ehh) chokladshake.
Jag är inne på min 4:e dag och har bara tappat 2 hg...:(
Fast GRATTIS Fredrik och Sabine... Jag hoppas ju att det börjar gå ner lite mer för mig i slutet av veckan iaf...än har jag inte tappat modet...
Jag tipsar om att köpa de färdigblandade drickorna, de är mycket godare. Speciellt Naturdiets smoothies. Smakar hur gott som helst.:) Det blir ju helt klart dyrare, men smaken är ju så mycket bättre.
Jag kom in i min gamla t-shirt trots fuskandet!!! YAY!!
Anna Sol skrev 2008-06-25 11:31:44 följande:
Fredrik och Sabine skrev 2008-06-25 14:30:40 följande:
Propp - jag fattar inte riktigt vad du menar med att det blir för många kg att tappa nästa vecka?!
Om du bara har 3 kg att gå ner så kanske det tar tar längre tid....jag vet inte
Hoppas du når ditt mål iaf